اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106495471

با عقد تفاهم نامه با دانشگاه آزاد ارایه می شود

تخفیف در شهریه دانشجویان عضو انجمن های تخصصی

کد: 13950609106495471

http://goo.gl/wJuKlB

، تهران , (اخبار رسمی): بر اساس تفاهم نامه دانشگاه آزاد و کمیسیون انجمنهای علمی، دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد که عضو انجمنهای علمی باشند از اعطای تسهیلات تخفیف شهریه مطابق با مقررات و تفاهم نامه برخوردار می شوند.

تصویر تفاهم نامه تخفیف در شهریه دانشجویان عضو انجمن های تخصصی

دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد که عضو انجمن مهندسی صنایع ایران باشند از اعطای تسهیلات تخفیف شهریه برخوردار می شوند

به گزارش روابط عمومی انجمن مهندسی صنایع ایران، دانشجویان مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی نیز می توانند با عضویت در انجمن تخصصی خود یعنی انجمن مهندسی صنایع ایران از این فرصت پیش آمده استفاده کنند.

گفتنی است در بند 2 ماده 4 تفاهم نامه ای که اواخر خرداد ماه سال جاری میان کمیسیون انجمن های علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد و به مدت 3 سال اعتبار خواهد داشت، دانشگاه آزاد اسلامی متعهد شده تسهیلات تخفیف شهریه مطابق با مقررات و تفاهم نامه، ویژه دانشجویانی که عضو انجمن های علمی بوده و در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل هستند اعطا کند.

یادآور می شود با توجه به ضرورت توسعه هم اندیشی و همفکری و استفاده از خرد جمعی در زمینه های علمی و مشارکت در گسترش مرزهای دانش بر اساس جایگاه انجمن های علمی در نقشه جامع علمی کشور و تاکید بر ایفای نقش مرجعیت علمی انجمن ها توسط قانونگذار و با توجه به توان و ظرفیت های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی و امکان هم افزایی علمی، تفاهم نامه ای بین دانشگاه آزاد اسلامی و کمیسیون انجمن های علمی کشور منعقد شد.

هدف از این تفاهم نامه، توسعه فرهنگ دانش مداری و گسترش هم اندیشی و اعتلای موقعیت علمی و پژوهشی کشور مبتنی بر انتقال تجربیات علمی گروهی در راستای تقویت و شکوفایی استعدادهای برتر و تعالی انجمن های علمی و مراکز آموزشی بیان شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن مهندسی صنایع ایران

انجمن مهندسی صنایع ایران، عماد مهندسی صنایع کشور انجمن یگانه نهاد علمی، مستقل، اندیشه‌ورز و داوطلبانه کشور در تخصص مهندسی صنایع است که با تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان جمعی و گروهی اساتید و متخصصین صنایع در سال 1378 تاسیس و پا به عرصه وجود نهاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]