اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106726102

در منطقه 7 کرج آغاز شد

عملیات احداث پارک 2 هکتاری آموزش ترافیک

کد: 13950609106726102

http://goo.gl/jSTwJM

، کرج , (اخبار رسمی): مدیر منطقه 7 شهرداری کرج از آغاز پروژه احداث پارک ترافیک درشمال پارک گل نرگس خبر دادو گفت: با بهره‌برداری از این پارک مساحتی بالغ‌بر 2 هکتار به سرانه فضای سبز این منطقه اضافه خواهد شد.

عملیات احداث پارک 2 هکتاری آموزش ترافیک

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی مدیریت شهری کرج، سید رضا فیض اظهار داشت: امروزه در بیشتر کشورها میزان سرانه خدمات شهری نشان‌دهنده حد رفاه و کیفیت زندگی در شهرها است که در این میان سرانه فضاهای سبز نیز به‌عنوان یکی از فاکتورهای مهم افزایش سطح زندگی در شهرها موردتوجه قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پارک ترافیک در زمینی به مساحت دو هکتار احداث می‌شود که معابر آسفالتی آن سه هزار و 400 مترمربع وپیاده‌رو آن به متراژ دو هزار و 300 مترمربع می‌باشد همچنین یک هزار مترمربع نیز پارکینگ نیز در این پارک در نظر گرفته‌شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: فضای سبز در نظر گرفته‌شده برای این پروژه حدود چهار هزار و 500 مترمربع می‌باشد که با فراهم کردن امکانات رفاهی شهروندان تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فیض بیان کرد: عمده‌ترین اهداف برای احداث پارک مذکور ایجاد فضای سبز برای استفاده شهروندان، افزایش سرانه فضای سبز منطقه، تلطیف هوا و بهبود شرایط آب و هوایی، جذب اکو توریسم و افزایش جاذبه‌های تفریحی در منطقه، ایجاد اشتغال و توسعه رونق اقتصادی بوده است.

مدیر منطقه 7 کرج افزود: در این میان فضاهای سبز شهری به‌عنوان جزء ضروری شهرها نقش اساسی دارد و کمبود آن می‌تواند اختلالات جدی در زندگی روزمره شهروندان به وجود آورد.

سید رضا فیض در پایان عنوان کرد: مدیریت شهری کرج بر این باور است که برای زندگی کیفی در شهرها به‌عنوان کانون تمرکز فعالیت چاره‌ای جز پذیرش ساختار و کارکردی متأثر از سیستم‌های طبیعی وجود ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه