اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610107635566

پوررهنما:

از حضور تکواندو در پارالمپیک 2020 خوشحالم

کد: 13950610107635566

http://goo.gl/87WMl7

، تهران , (اخبار رسمی): ملی‌پوش پاراتکواندوی کشورمان گفت: انتظار داشتیم که تکواندو در بازیهای پاراالمپیک 2016 حضور داشته باشد چراکه بسیاری از قهرمانانی که در حال حاضر عنوان‌دار هستند.

از حضور تکواندو در پارالمپیک 2020 خوشحالم

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مهدی پوررهنما تنها نماینده کشورمان در پارالمپیک ریو با «ویتالی نازارنکو» نماینده روسی بصورت نمایشی به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده شایسته کشورمان با کسب نتیجه 15 بر 6 پیروز این رقابت‌ نمایشی در ریو 2016 بود، پوررهنما در رابطه با فضای المپیک به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: من فکر می‌کنم فضای المپیک از دیگر مسابقات برای مردم محبوب‌تر است، اهمیت و تفاوت بازیهای المپیک با رقابت‌های دیگر، حضور مردم است چراکه علاقه نشان می‌دهند و تشویقهایشان در روند بازی‌ها تاثیرگذار است اما سطح برگزاری مسابقات چندان تفاوتی با مسابقات جهانی نداشت.

وی در خصوص حریفش در این مبارزات افزود: برای سومین بار بود که مقابل حریف روسی قرار می‌گرفتم در دو مبارزات قبلی تفاوت بین امتیازها کم بود اما این مرتبه توانستم با اختلاف 9 امتیاز، نتیجه را 15 بر 6 در اختیار بگیرم. پیکارها نسبت به دفعات قبل برایم آسان‌تر بود.

پوررهنما در رابطه با قطعی شدن حضور تکواندو در پارالمپیک 2020 گفت: از حضور تکواندو در بازیهای پارالمپیک 2020 بسیار خوشحالم اما انتظار داشتیم که در ریو 2016 باشیم و در مصاحبه‌ای که با سایت فدراسیون جهانی تکواندو هم داشتم این مساله را مطرح کردم، به هرحال روالی را باید پشت سر می‌گذاشت اما به نظر من خیلی از قهرمانانی که در حال حاضر عنوان دار هستند تا المپیک 2020 باتوجه به شرایط سنی امکان حضور نخواهند داشت.

نماینده کشورمان در خصوص رنکینگ سیستم افزود: نزدیک به دو سال است که سیستم رنکینگی است و من در رتبه اول این رنکینگ قرار دارم و «ویتالی نازارنکو» از کشور روسیه با فاصله 120 امتیازی با من در رده دوم قرار دارد.

پوررهنما در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای حضور در پارالمپیک 2020 دارد یا خیر؟ گفت: آرزوی هر ورزشکاری است که طلای المپیک را کسب کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما زود است که بخواهم در رابطه با حضورم در پارالمپیک 2020 نظری بدهم.

گفتنی است؛ «حسین مدانلو» سرمربیگری تنها نماینده کشورمان را در این رقابت‌ها برعهده داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش