اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610107675566

تقدیر ویژه لوازم خانگی کن از کیمیا علیزاده

کد: 13950610107675566

http://goo.gl/1xVyFq

، تهران , (اخبار رسمی): با پیشنهاد مدیر عامل باشگاه لوازم خانگی کن کیمیا علیزاده به عنوان سفیر ورزش بانوان و کارمند افتخاری لوازم خانگی کن معرفی شد.

تقدیر ویژه لوازم خانگی کن از کیمیا علیزاده

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پس از کسب اولین مدال بانوان ایرانی در بازیهای المپیک ریو 2016 توسط کیمیا علیزاده، شرکت لوازم خانگی کن تلاش کرد تا تقدیر شایسته‌ای را از این دختر تکواندوکار به عمل آورد. در این راستا با پیشنهاد کیومرث چگینی (مدیر عامل باشگاه لوازم خانگی کن) و موافقیت سعید قرآنی و نورالدین بنابی‌نژاد به منظور تامین آینده شغلی کیمیا علیزاده اولین مدال آور المپیکی ایران در گروه زنان و عضو باشگاه لوازم خانگی کن، وی را به عنوان سفیر ورزش و کارمند افتخاری شرکت لوازم خانگی کن استخدام خواهد کرد.

همچنین در خصوص مهرو کمرانی سرمربی تیم‌ملی بانوان نیز تصمیماتی گرفته شده که در مراسم تجلیل از افتخار آفرینان تیم‌ملی تکواندوی بانوان به اطلاع همگان خواهد رسید.

چگینی اظهار امیدواری کرد که شرکت لوازم خانگی کن بتواند رسالت خود را در راستای حمایت از بانوان توانمند ایرانی به بهترین شکل ممکن ایفا کرده و بعنوان بزرگترین حامی ورزش تکواندوی کشور به ویژه در بخش بانوان درکنار فدراسیون تکواندو به تلاشهای خود به بهترین شکل ممکن ادامه دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش