اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610107935585

آنالیزور تیم والیبال بانک سرمایه:

شناخت خوبی از العربی داریم

کد: 13950610107935585

http://goo.gl/SXUPLp

، تهران , (اخبار رسمی): علی تاج الدینی آنالیزور بانک سرمایه گفت: جدای از بازیهای قهرمانی باشگاه های آسیا، از دو بازی العربی مقابل تیم ملی ب اطلاعات خوبی در اختیار داریم.

شناخت خوبی از العربی داریم

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، علی تاج الدینی آنالیزور تیم بانک سرمایه بعداز آخرین آنالیزش از تیم العربی قطر، حریف نماینده ایران در فینال گفت : پیش بینی می شد که العربی به فینال برسد. این تیم  یکدست تر و کامل تر است. در همه پست ها هم مهره های کلیدی و خوبی دارد. اما تجربه بازیکنان ما به آنها می چربد،چون بچه های ما از المپیک برگشته اند . بازیکنان ما بازیکنان خیلی بزرگی هستند که مطمئنا از پس  چنین مسابقاتی راحت تر برمی آیند. هر چند بازیکنان العربی مقابل تیم ما انگیزه خاص خودشان را  دارند ، به ویژه که  بازیکنان ما تازه از المپیک برگشته اند ،به هر حال العربی  تیم دست و پا بسته ای نیست . همچنین العربی تیم چند ملیتی است که  دو بازیکن کمکی خیلی بزرگ به نام  ویسوتو و کواکویچ دارد. ویسوتو یکی از بهترین بازیکنان لیگ جهانی است. این تیم برابر تیم ما حرف برای گفتن دارد. ان شاءالله که با اطلاعاتی که از آنالیز به دست آمده، برنامه کادر فنی و همت بازیکنان، امشب تیم ما با شکست العربی قهرمان شود.

وی ادامه داد: نمی شود گفت امشب بانک سرمایه مقابل العربی کارش سخت تر شده است. دیشب در بازی نیمه نهایی تویودای ژاپن خیلی بهتر والیبال بازی کرد اما جایی که باید کار را به نفع خودش تمام می کرد ،اشتباهاتی مرتکب شد که العربی به بازی برگشت. البته مربی العربی هم با تعویض ویسوتو پشت خط زن و  کواکوویچ ، نتیجه گرفت. حتی  اگر زودتر این دو  تعویض انجام می شد شک نکنید نتیجه چیز دیگری می شد. نماینده ژاپن بد بازی نکرد اما در پوئن های حساس با اشتباهاتش پیروزی را به العربی تقدیم کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش