اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108504750

میرجعفریان مطرح کرد

آسفالت 300 کیلومتر از محورهای موصلاتی ایلام

کد: 13950610108504750

https://goo.gl/kXaC9j

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام بااشاره به اینکه از سال 94 یک تحول انقلابی در خصوص ایمن‌سازی راه‌های استان صورت گرفته گفت: حدود 300 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در این فاصله آسفالت شده است.

آسفالت 300 کیلومتر از محورهای موصلاتی ایلام

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی ،سیدکمال الدین میرجعفریان، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با تاکید بر اقدامات انجام شده برای ایمن سازی سفرهای تابستانی در استان ایلام گفت: از سال 94 حدود 300 کیلومتر از محور های مواصلاتی استان آسفالت شده است. وی گفت: روکش آسفالت از مهمترین معیارها برای ایمن‌سازی راه‌ها است چون اگر مشکلی در سطح آسفالت باشد می‌تواند به تصادف و ناامنی منجر شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به دیگر اقدامات انجام شده برای ایمن سازی راه‌های استان اشاره کرد و گفت: نصب تابلوهای ایمنی در تمام جاده‌های استان، بهبود وضعیت پیچ ها و ایمن سازی بیش از 700 کیلومتر از شانه‌های جاده‌ها از دیگر عملیاتی است که در این زمینه انجام شده است.

میرجعفریان بیان کرد: از دیگر کارهایی که ما در طول سال باتوجه به اینکه مشکلات مالی هم داشتیم چیزی حدود 240 کیلومتر از محور های مواصلاتی را خط کشی کردیم و بالای 4 کیلومتر نصب گارد ریل انجام دادیم.

وی ادامه داد: بیش از 1200 متر از تونل های موجود در استان را استاندارد کردیم یعنی اگر مشکل خاصی درون تونل ها وجود داشت را بهبود بخشیدیم و حدود 100 متر مربع هم تابلو های اطلاعاتی نصب شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام اشاره به بحث آرام سازی راهه ای استان کرد و گفت: در جاده ایلام-مهران آرام سازی خوبی را انجام دادیم تاثیر زیادی در روند تردد مسافرین در آن منطقه داشته است.

میرجعفریان بیان اشاره به وضعیت تلفات جاده ای در استان کرد و گفت: همانطور که می دانید محور های سطح استان که به مهران ختم می شود حجم زیادی از زائرین در طول سال تردد می کنند که حدودی بخواهیم بگویم 10 هزار نفر در روز ما تردد داریم در مرز مهران، همینطور بحث ترانزیت بار وجود دارد با تمام این گفته ها ما تلفات خاصی ندشتیم که موجب به مرگ شود.

وی ادامه داد:  از ابتدای امسال تاکنون با استفاده از قیر یارانه‌ای و اعتبارات اسناد خزانه اسلامی تاکنون 56 کیلومتر از راه‌های اصلی استان روکش آسفالت شده و عملیات اجرایی روکش آسفالت در راه‌های اصلی استان همچنان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال در صورت تامین اعتبار و مساعد بودن شرایط جوی 200 کیلومتر دیگر از راه‌های اصلی استان مورد روکش آسفالت قرار گیرد.

میر جعفریان بیان کرد: در این مدت 12 کیلومتر از راه‌های روستایی استان نیز روکش آسفالت شده و عملیات روکش آسفالت راه‌های روستایی هم ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود در صورت تامین اعتبار لازم 25 کیلومتر دیگر از راه‌های روستایی استان روکش آسفالت شود.

میر جعفریان اشاره به چهاربانده کردن محور ایلام به مهران کرد و گفت: در مجموع چهار بانده کردن محور ایلام به مهران نیاز به اختصاص اعتباری بالغ بر 2500 میلیارد ریال دارد و در صورتی که این اعتبار لازم نیز به موقع تخصیص یابد عملیات اجرایی این طرح با وجود شرایط توپوگرافی منطقه در خوشبینانه‌ترین حالت 3 سال به طول می‌کشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان