اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950611109286108

نکات کلیدی سفر به هندوستان

کد: 13950611109286108

http://goo.gl/cmSNVI

، تهران , (اخبار رسمی): هند کشوری بزرگ و گیج کننده با ادیان و فرهنگ های مختلف است و شهرهای آن مملو از هیاهو و ترافیک و فعالیت بدون وقفه است.

نکات کلیدی سفر به هندوستان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی الی گشت ،این را نمی توان انکار کرد که سفر به کشور هند به خصوص برای بار اول می تواند یک شوک فرهنگی درشما پدید آورد. پس چطور باید خود را برای این سفر آماده کنید؟ ما برای شما نکاتی را در نظر گرفته ایم که با رعایت آنها بیشترین استفاده را از سفر خود خواهید داشت.

 خودتان را خسته نکنید

بیشترین گلایه ای که از سوی مسافران هند در سفر اولشان گزارش شده خستگی است و به این خاطر است که در زمان خیلی کم سعی می کنند کارهای زیادی انجام دهند. هند کشوری وسیع، رنگارنگ و اعتیاد آور است. اما شما باید درباره زمان خود واقع بین باشید. بهترین راه این است که برنامه ای معقول برای گشت در یک محدوده مشخص داشته باشید. بنابراین ویژگی های منحصر به فرد و روح این منطقه را بهتر می توانید درک کنید. به خاطر داشته باشید که هند قرار نیست جایی برود! شما می توانید دوباره به آن برگردید.

از شهر خارج شوید

شاید کلیشه ای باشد، اما تنها راه دریافت حس درستی از هند، گشت در روستاهای کوچکتر است. مزیت واقعی آن، این است که شما را از شهرهای پرجمعیت بیرونمی برد. در ضمن می توانید مهمان نوازی معروف هندی ها را بهتر درک کنید.

مراقب باشید که چه چیزی را می خورید و می نوشید

برای کسانی که بار اول به هند سفر می کنند، ناراحتی معده اغلب اتفاق می افتد. این به این معنی نیست که باید از غذاهای خیابانی صرف نظر کنید، بلکه سعی کنید میوه های تازه و پوست کنده و غذاهای آب پز و سرخ شده را میل کنید. حتما بطری آب معدنی تهیه کنید و از سالاد و یخ نیز پرهیز کنید.

درباره حریم شخصی خود خیلی حساس نباشید

این یک مورد کاملا عادی است. شما در حمل و نقل عمومی و یا هنگام سوار شدن ممکن است در میان افراد قرار بگیرید و حتی له شوید. مردم از شما سوال هایی کاملا شخصی می پرسند که ممکن است در نظر شما دور از ادب باشد و فضولی به نظر برسد. به یاد داشته باشید که این فرهنگی کاملا متفاوت است و سوال های مردم نشانه ادب و علاقه آنها به شما است.

بر اساس رسم هندی ها، لباس بپوشید

آگاه باشید که هند فرهنگی نسبتا سنتی دارد. پوشاندن بازوها و پاها، قدمی است برای احترام به فرهنگ آنان است. هندی ها کسانی را که با فرهنگشان آشنا نیستند

می بخشند اما شما خیلی سریع می توانید با رعایت مواردی کوچک احساس خوبی در آنها ایجاد کنید. برای مثال: قبل از ورود به خانه کسی، کفش های خود را درآورید. این نکته درباره ورود به یک مکان مقدس( مانند یک مقبره یا حرم) نیز صدق می کند. اگر بیرون از مغازه ای کفش دیدید، یعنی شما هم کفشهای خود را قبل از ورود درآورید.

مراقب حرکات دست و پای خود باشید

در کشور هند، پای انسان عضوی غیر تمیز پنداشته می شود، بنابراین اگر با پای خود چیزی را لمس کردید بهتر است که سریعا عذرخواهی کنید. به طور مشابه، خوردن یا دادن اشیا با دست چپ نیز به دلایلی ناخوش آیند است. اگر درباره رسم و رسومات محلی مطمئن نیستید، به سایرین نگاه کنید که چه کار می کنند و تقلید کنید.

به یاد داشته باشید، زمان در هند نسبی است!

در هند اگر قرار باشد که دوستتان تا 5 دقیقه دیگر به شما ملحق شود، ممکن است حتی تا نیم ساعت منتظر بمانید. ترافیک و دیگر وقفه ها در هند عادی هستند و مردم بومی بسیار صبورند. برای زمان های انتظار غیر منتظره خودتان را زیاد ناراحت نکنید. خیلی از دفاتر دولتی و مغازه ها بعد از ظهر ها برای ناهار بسته می شوند.

ایمن باشید

جمله «تنها به کوچه های خلوت نروید» شاید تکراری باشد، اما برای جلوگیری از بروز خطرهای غیر منتظره لازم است که تکرار شود. حمل مقدار زیادی پول نقد هیچ کجا خوب نیست اما در شهرهای شلوغ جیب بری یکی از مشکلات ناخوشایند است. به گردشگران تازه وارد پیشنهاد می شود که خونسرد باشند و به راحتی عصبانی نشوند.

برای آلودگی صوتی آماده باشید

یک راه برای اینکه حداقل در سرتان حریم شخصی خود را حفظ کنید این است که در گوش های خود هدست قرار دهید تا کمی از صدای اطراف را کم کنید. هیچ چیز صدایی مانند همهمه و غوغای ممتد یک شهر شلوغ هندی نیست!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]