اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950612109845648

دیدار وزیر ارتباطات از شرکت تلکوم کره جنوبی

کد: 13950612109845648

http://goo.gl/k9JscZ

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر ارتباطات در ادامه سفر خود در کره جنوبی از شرکت تلکوم این کشور دیدار کرد و از حضور این شرکت در کشورمان استقبال کرد.

دیداروزیر ارتباطات از شرکت تلکوم کره جنوبی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه هیات همراه از شرکت تلکوم کره جنوبی که بزرگترین اپراتور این کشور است، دیدار کرد و آخرین دستاوردها و ظرفیت های این شرکت توسط مسئولان ارشد تشریح شد.

در این دیدار واعظی ضمن تشریح سیاست های دولت جمهوری اسلامی در توسعه صنعت ICT و منابع اختصاص یافته برای سرمایه گذاری در این صنعت، از علاقه مندی شرکت های کره جنوبی برای سرمایه گذاری در ایران استقبال کرد.
وی همچنین اظهار کرد: زمانی این همکاری ها نتیجه خواهد داد که همراه با سرمایه گذاری خارجی از منابع داخلی و بومی نیز بهره گیری شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: در این چهارچوب وزارت ارتباطات حمایت کامل خود را از حضور شرکت های فعال در صنعت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایران اعلام می کند.
گفتنی است مقامات این شرکت که در سفر رئیس جمهور کره جنوبی به ایران آمده بودند تمایل خود را در همکاری با کشورمان در حوزه های همکاری های بانکی، طراحی پروژه های شبکه ملی حمل و نقل از طریق IT، پروژه های آموزشی در سطح دانشگاهی و همچنین سایر خدمات عمومی از جمله دولت الکترونیک و سلامت را بیان کردند.
بر طبق این گزارش از آنجایی که شرکت تلکوم کره جنوبی بر اساس شاخص بین المللی حوزه ICT رتبه بسیار بالایی دارد، می تواند در این حوزه همکاری های مناسب و گسترده ای را با کشورمان انجام دهند.
در این دیدار نیز مقرر شد تا شرکت های ذیربط دولتی و بخش خصوصی از جمله اپراتورهای ایرانی نسبت به معرفی پروژه های مورد نظر با توجه به نیاز داخلی اقدام نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

نظر به تحول چشمگیر علوم و فنون مرتبط با صنایع الکترونیک ، مخابرات ، ارتباطات رادیوئی و رایانه‎ای و نقش مهم و مؤثر خدمات پستی ، مخابراتی ، پست‎بانک و سنجش از دور ، درامور فرهنگی و اقتصادی ، تعمیق علایق و پیوستگی بین جوامع انسانی ، تحول نظام اداری ، کاهش مسافرتهای غیرضرور، حفظ محیط زیست و تشخیص منابع زمینی ، هواشناسی، اقیانوس‎شناسی در برنامه‎ریزی توسعه و لزوم تدوین و تعیین وظایف و اختیارات قانونی برای دستگاه متولی نظارت بر عرضه خدمات مذکور و هماهنگ کردن نام و عنوان این دستگاه، متناسب با ضرورتها ونیازهای زمان ، قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری در چاچوب سیاستهای کلی نظام به شرح ذیل تدوین می‎شود : ماده 2- بمنظور اعمال حاکمیت بر طیف فرکانس و حفاظت از حقوق رادیوئی کشور درسطح منطقه و بین‎الملل و تمرکز امور سیاستگذاری ، تدوین ضوابط و استانداردها و نظارت بر حسن اجرای آنها در بخشهای مختلف ارتباطات پستی و مخابراتی نظیر خدمات جدید و متعارف پستی ، مخابراتی ، مخابرات فضائی ، ارتباطات رادیوئی ، انتقال داده‎ها ، انتقال صدا و تصویر ، سنجش از دور ، ارتباطات رایانه‎ی و ایجاد بستر مناسب برای اطلاع‎رسانی و آمایش و پردازش اطلاعات و روشهای دورسنجی و پشتیبانی آنها و همچنین سیاستگذاری ، در زمینه توسعه امکانات و خدمات ارتباطی مذکور ، هماهنگ با آخرین پیشرفتهای علمی ، تجربی و فنّاوری اطلاعات درجهان ، بموجب این قانون نام وزارت پست و تلگراف وتلفن ، به وزارت ارتباطات و فنّاوری اطلاعات تغییر می‎یابدو کلیه وظایف، اختیارات و مسئولیتهای وزیر و وزارت پست وتلگراف وتلفن به وزیر و وزارت ارتباطات و فنّاوری اطلاعات تفویض می‎شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]