اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950612109966110

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران خبر داد

ظرفیت بالای رامسردر جابجایی مسافر و کالا

کد: 13950612109966110

http://goo.gl/RYzfmx

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران از بهره برداری از باندجدید بتنی فرودگاه رامسر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: رونداحداث باند بتنی فرودگاه رامسر 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ظرفیت بالای رامسردر جابجایی مسافر و کالا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه های و ناوبری هوایی ایران ،مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران با اشاره به اینکه طرح توسعه فرودگاه رامسر از سال‌های گذشته تدوین شده است که بخشی از آن شامل احداث باند فرودگاه بود، اظهار کرد: در طرح توسعه فرودگاه مقرر شد دومین باند بتنی کشور در رامسر احداث شود و بعد از بهره برداری از این بانددرتوسعه پروازهاگام بهتری برمی داریم.

وی ادامه داد: روند احداث باند بتنی فرودگاه رامسر 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با انحراف لوله انتقال گاز از زیر باند این فرودگاه اقدامات برای عملیاتی شدن این باند صورت گرفته است.

به گفته وطن خواه عملیاتی شدن استفاده از باند فرودگاه رامسر به تاکسی رو میان باند و پارکینگ هواپیما وابسته است که پیش‌بینی می‌شود در 10 روز آینده بخش توسعه ای فرودگاه رامسر آغاز به کار کند.

وی ادامه داد: این پروژه 150میلیارد تومان اعتبار به خودش اختصاص داده است که جای کار برای روشنایی باند و اجرای قسمتی از پل منتهی به باندغربی مانده که باید انجام شود.

وطن خواه  با بیان اینکه بخشی از مشکلات فرودگاه‌های استان در زمینه تملک اراضی است که مقامات استانی برای حل این مشکل اعلام آمادگی کردند؛ گفت: در واقع تملک اراضی منوط به تامین مالی است که بخشی از آن را شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و بخش دیگر را استان باید تقبل کند.

وی افزود: تملک اراضی ازمهمترین و اساسی ترین خواسته ها بود که با مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مطرح گردید.

مدیرکل فرودگاههای استان مازندران گفت: فرودگاه رامسر ظرفیت بالایی در جابجایی مسافران، تقویت صنعت گردشگری و حتی صادرات گل و گیاه و محصولات کشاورزی دارد.

وزیر راه و شهرسازی روز گذشته و  با حضور در فرودگاه رامسر از باندجدید الاحداث که مراحل نهایی را طی می نماید به عنوان دومین باندبتنی کشور بازدید کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

براساس معیارها و مقررات ملی و بین المللی حاکم بر استمرار خدمت رسانی مطلوب، ایمن و مطمئن در صنعت هوانوردی و حمل و نقل هوایی راهبری، مدیریت، نگهداری و توسعه فرودگاه ها،سامانه های هوانوردی کشور ومدیریت ترافیک هوایی کشور به عنوان مهمترین ارکان زیرساختی این صنعت در جمهوری اسلامی ایران بر عهده شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران است که یکی از شرکتهای اصلی وزارت راه و شهرسازی محسوب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان