اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110165492

راه فروش تلویزیون هوشمند دست دوم

کد: 13950613110165492

http://goo.gl/93lHYV

، تهران , (اخبار رسمی): آنقدر این تکنولوژی‌های جدید وسوسه کننده است که دیگر کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و همه دوست دارند تجربه‌ای جدید و مدرن داشته باشند.

تلویزیون هوشمند خریدید و پشیمان شده‌اید؟

به گزارش روابط عمومی شیپور، حجم تبلیغات و تمرکز روی این امکانات هم به قدری است که واقعا تصمیم‌گیری بسیار سخت شده است.
قیمت انواع تلویزیون از 1 میلیون تا بالای 60 میلیون تومان پیدا می‌شود که هر کدام امکانات خاصی دارد. برخی از تلویزیون های به اصطلاح هوشمند هستند که با نصب سیستم عامل و انواع برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها قابلیت‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند. می‌توانید با تلویزیون خود به اینترنت سرک بکشید، بازی کنید، برنامه‌های مختلف را اجرا کنید، روزنامه بخوانید یا حتی فقط با حرکات دست خود، دستوراتی را برای آن بفرستید.
اما وقتی هزینه سنگینی بابت تلویزیون‌ های هوشمند پرداخت کردید و مدتی که گذشت می‌بینید این انبوه برنامه‌ها و سرگرمی‌ها خیلی به کار شما نمی‌آید یا شاید اصلا حوصله و وقت کافی برای استفاده از آنها را ندارید. یا شاید هم آنقدر پیچیده هستند که فراگیری آن برای شما سخت باشد.
به هر حال می‌دانید اگر بخواهید پول خود را زنده کنید به این راحتی هم نیست. وسایل برقی و الکترونیکی به شدت افت قیمت دارند و وقتی بخواهید به صورت کارکرده آنها را بفروشید ضرر می‌کنید. ولی خیلی هم نگران نباشید.
می توان با یک ترفند خیلی ساده تلویزیون هوشمند خود را دست واسطه‌ها نسپارید. بهترین کار این است که بدون واسطه با مشتری واقعی روبرو شوید که قصد دارد از امکانات تلویزیون شما بیشترین استفاده را ببرد ولی از طرفی بودجه اش اجازه این کار نمی‌دهد.
پس کافی است نام مدل و فهرستی از امکانات تلویزیون خود را آماده کرده و با یک آگهی رایگان در سایت شیپور آن را به بالاترین قیمت ممکن که به قیمت واقعی هم نزدیک باشد به فروش برسانید.

برای آن که قیمت انواع تلویزیون ها دستتان باشد به سایت شیپور صفحه تلویزیون مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح