اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951208239115492

راه‌های فوری و آسان برای از بین بردن جرم سماور

کد: 13951208239115492

https://goo.gl/J9pyKD

، تهران , (اخبار رسمی): از بین بردن و تمیز کردن، رسوب جرم و آهک سماور مخصوص تمیزکاری و نظافت سال نو و خانه تکانی نیست و هر زمانی از سال ممکن است سماور یا کتری منزل یا شرکت پر از جرم و رسوب شود و نیاز به نظافت داشته باشد.

sheypoor

اگر ضخامت و حجم رسوب ها زیاد نیست، کتری یا سماور را از آب پر کنید و به مدت نصف روز در جایخی قرار دهید سپس آن را خارج کنید و بشویید، رسوبات حین شستشو جدا می شوند.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت شیپور، از بین بردن و تمیز کردن، رسوب جرم و آهک سماور مخصوص تمیزکاری و نظافت سال نو و خانه تکانی نیست. هر موقعی از سال ممکن است سماور یا کتری منزل یا شرکت پر از جرم و رسوب شود و نیاز به نظافت داشته باشد. اما امروز در وبلاگ شیپور تصمیم گرفتیم همزمان با دیگر مطالبی که درباره خانه تکانی های عید و نکته های آن برای تان منتشر می کنیم درباره راه های از بین بردن جرم سماور هم برای تان بگوییم.
اولین و راحت ترین راه برای از بین بردن جرم های سماور و کتری، استفاده از محلول سرکه و آب است. مقداری سرکه سفید و آب را با یکدیگر مخلوط کنید و در سماور بریزید و به مدت ده دقیقه اجازه بدهید تا بجوشد، سپس می توانید آن را آب کشی کنید و اجازه دهید تا خشک شود و از آن استفاده کنید. البته این روش به خاطر بوی تند سرکه ممکن است برای بعضی از افراد ناخوشایند باشد.
روش ساده بعدی استفاده از محلول جوش شیرین و آب است. مقداری جوش شیرین را به همراه آب داخل کتری بریزید و اجازه بدهید تا مدتی بجوشد. البته این روش نیاز به تکرار دارد تا در نهایت به نتیجه دلخواهتان برسید.
روش بعدی که کمی هیجان انگیز هم به نظر می رسد این است که اول کتری یا سماور را حرارت بدهید و داغ کنید سپس ناگهان مقداری آب یخ داخلش بریزید. با این کار رسوب و جرم ها به صورت تکه ای جدا می شوند.
روش بعدی این است که داخل سماور یا کتری، بسته به حجم آن دو یا سه تا سیب زمینی رنده کنید و به مدت نیم ساعت آن را با آب بجوشانید. بعد از نیم ساعت یک تکه زاج سفید کوبیده هم به آن اضافه کنید و اجازه بدهید نیم ساعت دیگر هم بجوشد.
اگر ضخامت و حجم رسوب ها زیاد نیست، کتری یا سماور را از آب پر کنید و به مدت نصف روز در جایخی قرار دهید سپس آن را خارج کنید و بشویید، رسوبات حین شستشو جدا می شوند.
می توانید از قلوه سنگ، فلس صدف و رسوب گیر های موجود در بازار هم برای جلوگیری از ایجاد دوباره رسوب و جرم استفاده کنید.
برای دیدن قیمت انواع سماور و کتری دست دوم و نو به سایت شیپور صفحه سماور مراجعه کنید، اگر تصمیم دارید بعد از تمیز کردن کتری و سماور آن را بفروشید می توانید آن را در سایت شیپور به صورت رایگان آگهی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | دکوراسیون و منزل