اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951204238335492

کابینت‌ها را با این روش سریع و آسان‌تر پاک کنید

کد: 13951204238335492

https://goo.gl/aJeq2r

، تهران , (اخبار رسمی): تمیز کردن کابینت یکی از کارهایی است که در خانه تکانی خیلی از خانم ها و آقایان را به دردسر می اندازد، چون کار وقت گیر و پر زحمتی است اما امروز چندتا روش ساده و اصولی را با هم بررسی می‌کنیم تا این کار سخت را به کار راحتی تبدیل کنیم.

sheypoor

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شیپور، تمیز کردن کابینت یکی از کارهایی است که در خانه تکانی خیلی از خانم ها و آقایان را به دردسر می‌اندازد، چون کار وقت‌گیر و پر زحمتی است اما امروز چندتا روش ساده و اصولی را با هم بررسی کرده تا این کار سخت را به کار راحتی تبدیل کنیم.

با ما همراه باشید و برای دیدن قیمت و مدل انواع کابینتها به سایت شیپور صفحه کابینت مراجعه کنید.

جنس کابینت‌های امروزی یا از چوب است یا از ام دی اف، بنابراین امروز روش‌های تمیز کردن این دو جنس کابینت را بررسی کرده و در مطالب بعدی درباره کابینت‌های‌ فلزی هم برایتان خواهیم گفت.

روش هایی برای تمیز کردن کابینت هایی از جنس چوب و ام دی اف

اول از همه این که از ابزار و وسایل زبر و زمخت برای تمیز کردن و از بین بردن لکه های چربی و آلودگی های هیچ جنس کابینتی استفاده نکنید، چون استفاده از این وسایل حتما رویه آن را خراب می کند و از بین می‌برد ؛ از پارچه‌های نمدار و معمولی استفاده کنید که پرز و کرک نمی‌دهند و از محلول‌های الکلی و شیمیایی خیلی قوی مثل سفید‌کنندهای سطوح هم استفاده نکنید.

مایع ظرفشویی بهترین گزینه برای تمیز کردن کابینت است، چون چربی‌ها را بهتر از هر شوینده دیگری از بین می‌برد. از شامپوی فرش هم می‌توانید البته فقط از کف آن استفاده کنید.

فراموش نکنید که هیچ‌گاه نباید آب را مستقیم روی کابینت‌های ام‌دی‌اف و چوبی بریزید. دستمال خیس برای تمیز کردن کافی است. اول گرد و خاک کابینتها را بگیرید و سپس چندین بار کابینت را با دستمال خیس پاک کنید. کف شامپو فرش یا مایع ظرفشویی رقیق شده در آب را با اسفنج یا پارچه روی کابینت بکشید و  دوباره با دستمال خیس کف را پاک کنید و سپس آن را با پارچه تمیز، خشک کنید یا اجازه دهید در اثر هوا و دمای محیط خشک شود.

یادتان باشد هر گاه لکه ای روی کابینت افتاد، بهترین کار این است که آن را در سریع ترین زمان ممکن از  بین ببرید و پاک کنید. چون هر چه لکه ها بیشتر بمانند و کهنه تر شوند، دیرتر و سخت تر پاک می شوند. برای پاک کردن لکه هایی مثل آدامس یا مواد غذایی سمج از روی کابینت هرگز از چاقو و اجسام تیز استفاده نکنید چون حتما رویه کابینت را از بین خواهید برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل