اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724157255492

شیپور ارائه می دهد

بنزین معمولی از سوپر را شناسایی کنید

کد: 13950724157255492

https://goo.gl/gQBtvY

، تهران , (اخبار رسمی): برای بیشتر صاحبان اتومبیل پیش آمده که درخواست بنزین سوپر داشته ولی به باک آنها بنرین معمولی ریخته اند. اکنون با چند تا راه کار ساده و علامت می توان به راحتی تفاوت بین بنزین معمولی و سوپر را تشخیص داد.

از کجا فرق بنزین معمولی خودرو با سوپر را بدانیم؟

در تشخیص بنزین معمولی از سوپر خودرو اول از همه باید به رنگ آن توجه کنید، چرا که آسان تر از بقیه راه گار هاست، بنزین معمولی خودرو معمولا رنگ صورتی دارد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شیپور، این روزها تشخیص خیلی از چیزهای تقلبی از اصل سخت شده ودر بعضی مواقع برای افراد عادی غیر ممکن به شمار می رود. به عنوان مثال می توان  از بنرین نام برد به طوری که بنزین سوپر و معمولی خودرو که خیلی از افرادی که سال هاست راننده بوده و خودرو دارند هم در بسیاری مواقع نمی توانند به درستی تشخیص دهند که تفاوت های بنزین معمولی و سوپر در چیست؟

به همین منظور و با معرفی چند تا راه کار ساده و علامت  می توان به راحتی تفاوت بین بنزین معمولی و سوپر را تشخیص دهید.

رنگ سفید و پریده

در تشخیص بنزین معمولی از سوپر خودرو، ابتدا باید به رنگ آن توجه کنید، چرا که آسان ترین راهکار به شمار می رود. بنزین معمولی خودرو در بیشتر مواقع رنگ صورتی دارد و به کمی به رنگ قرمز مایل است، اما بنزین سوپر خودرو، رنگ سفید داشته و ممکن است در برخی مواردهم  سبز رنگ باشد.

چرب و بدبو

بنزین های سوپر خودرو معمولا نسبت به بنزین های معمولی جهش بیشتری دارند، در صورتی که بنزین های معمولی این طور نیستند.

راه کار بعدی که برای راننده ها بسیار آشنا تر بوده و البته برای راننده های تازه کار تشخیص آن کمی سخت است؛ توجه کردن به تفاوت گازهای خارج شده از باک خودرو در زمان سوخت گیری خودرو است. در این موقع باید توجه داشته باشید گازی که خارج می شود، خشک است یا چرب یا این که خیلی  بد بو است؟

اگر گاز خارج شده خشک بوده باشد، بنزینی که برای خودرو استفاده شده است، بنزین نوع سوپر است، اما اگر گاز خارج شده چرب بود، بنزین استفاده شده، بنزین معمولی است.در صورتی که گاز خارج در این موقع بسیار بد بو بود، سوخت استفاده شده گازوئیل است.

بنزن مخلوط

در ضمن اگر فکر می کنید، مخلوط کردن بنزین معمولی با سوپر کار اشتباهی است باید اعلام کرد که این کار بسیار رایج است و مشکلی پیش نخواهد آورد چرا که در صورتی که بنزین با اکتان مناسب برای خودرویتان نداشته باشید با مخلوط کردن بنزین معمولی با سوپر می توانید به عدد اکتان لازم برسید.

در نهایت اگر صاحب اتومبیلی هستید که تصمیم دارید خودرو خودتان را بفروشید یا قیمت خودروهای کارکرده و نو را بدانید به سایت شیپور صفحه خودرو مراجعه کنید.

به همین منظور و برای فروش خودرو کافی است چند عکس با کیفیت از خودرو تهیه کنید وبه همراه مشخصات خودرو، از جمله، مدل، برند، میزان کارکرد، دوگانه سوز بودن، تصادفی بودن، لوازم جانبی تعویض شده و هر چه که فکر می کنید در یک معامله اصولی تاثیر گذار خواهد بود را در قسمت توضیحات آگهی بنویسید و با قیمت مناسب در سایت شیپور آگهی فروش خودرو را ثبت کنید، آگهی شما به سرعت تایید می شود حتی در روزهای تعطیل، پس بدون این که به پارکینگ بروید یا به نمایشگاه های فروش و خرید خودرو مراجعه کنید به راحتی در سایت شیپور خودروی خودتان را به بهترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن بفروشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید