اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951207238775492

هود آشپزخانه را با این روش تمیز کنید!

کد: 13951207238775492

https://goo.gl/mB9GBM

، تهران , (اخبار رسمی): تمیز کردن هود آشپزخانه در خانه تکانی عید، گاهی آنقدر سخت شده که بعد از کلی تلاش و خستگی مجبور می‌شویم آن را نیمه کاره رها کنیم! چون لکه‌های چربی و آلودگی‌های آشپزخانه روی هر وسیله‌ای که بنشیند هنگام پاک کردن و تمیز کردن بسیار سمج می‌شود.

sheypoor

بعد از این که کار تمیزکردن هود تمام شد و فرصت دادید تا بدنه آن خشک شد، بهتر است برای مدتی آن را روشن کنید و اجازه دهید تا کار کند.

به گزارش اخبار رسمی از شیپور، تمیز کردن هود آشپزخانه در خانه تکانی عید، گاهی آنقدر سخت می شود که بعد از کلی تلاش و خستگی  مجبور می شویم آن را نیمه کاره رها کنیم! چون لکه های چربی و آلودگی های آشپزخانه روی هر وسیله ای که بنشیند هنگام پاک کردن و تمیز کردن بسیار سمج می شود، چه برسد روی هود آشپزخانه که بیشتر از هر وسیله دیگری در معرض آلودگی های آشپزخانه قرار دارد.

به همین دلیل تصمیم داریم امروز در همین روزهای خانه تکانی عید نوروز آماده شدن برای سال جدید از روش های آسان تمیز کردن هودآشپزخانه برای تان بگوییم.

لکه های قدیمی و سمج چربی روی هودآشپزخانه به راحتی و با مایع ظرفشویی پاک نمی شوند، برای پاک کردن آن ها بهتر است از محلول های گاز پاک استفاده کنید، ماده خوب و مفید دیگر پودر ماشین لباس شویی است که به دلیل بعضی از ترکیباتش باعث می شود چربی ها راحت تر پاک شوند.

برای پاک کردن بدنه های شیشه ای و فلزی هود هم می توانید از تترا استفاده کنید ولی این ماده برای بدنه های پلاستیکی کاربرد ندارد.

برای تمیز کردن هود از سیم ظرفشویی استفاده نکنید چون خط و خش هایی که روی هود جا می گذارد بسیار آزار دهنده تر از لکه های چربی و آلودگی است. بهتر است از یک اسکاچ نسبتا نرم استفاده کنید.

مایع گاز پاک کن را روی هود اسپری کنید و کمی به آن فرص بدهید بعد با اسکاچ مرطوب آن را در تمام  سطحی که کثیف است پخش کنید و بعد از ازبین رفتن لکه ها، با دستمال مرطوب مواد و لکه ها را پاک کنید. این کار را چند بار تکرار کنید تا اثری از لکه ها باقی نماند. اگر فیلتر هود آشپزخانه تان از جنس الیاف است  بهتر است آن را تمیز نکنید به جایش یک فیلتر نو بخرید چون این نوع فیلتر ها در اثر سشتشو و تمیز کردن تغییر شکل می دهند و بعد از آن دیگر قابل استفاده نیستند.

اما اگر فیلتر هودتان از نوع فلزی است می توانید آن را به همین روشی که برای تان گفتیم پاک کنید. بعد از این که کار تمیزکردن هود تمام شد و فرصت دادید تا بدنه آن خشک شد، بهتر است برای مدتی آن را روشن کنید و اجازه دهید تا کار کند. همچنین برای اینکه در پاک کردن و نظافت بعدی آن کمتر زحمت بکشید بهتر است بعد از چند بار استفاده از هود آن را تمیز کنید تا عمر لکه های باقی مانده روی هود زیاد نشود. چون هر چه عمر لکه بیشتر شود پاک کردن آن به همان میزان دشوار می شود.

برای دیدن قیمت انواع هود نو و دست دوم به سایت شیپور صفحه هود مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل