اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110735755

با حضور 578 شرکت داخلی و خارجی

برگزاری بزرگترین نمایشگاه نساجی خاورمیانه

کد: 13950613110735755

http://goo.gl/LWJXlg

، تهران , (اخبار رسمی): بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی مواد اولیه، منسوجات ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی، امروز 13 شهریور ماه با حضور 578 شرکت داخلی و خارجی آغاز به کار می‌کند.

برگزاری بزرگترین نمایشگاه نساجی خاورمیانه

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، در این نمایشگاه که به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است، 146 شرکت داخلی و 432 شرکت خارجی از 15 کشور؛ تایوان، بلژیک، تایلند، انگلستان، ایتالیا، کره جنوبی، هندوستان، ترکیه، چین، اتریش، آلمان، سنگاپور، ژاپن، فرانسه و اسپانیا حضور دارند.

این نمایشگاه با اهدافی از جمله تبادل دانش و مهارت‌های فنی، توسعه همکاری‌های تجاری، بازرگانی و سرمایه‌گذاری بین شرکت‌های ایرانی و  مشارکت‌کنندگان خارجی و انتقال آخرین فناوری‌های صنعت نساجی جهان به کشورمان همزمان با نمایشگاه بین‌المللی پوشاک گشایش خواهد یافت.

بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی مواد اولیه، منسوجات ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی در فضایی به وسعت 24 هزار متر مربع برگزار می‌شود که نسبت به نمایشگاه سال گذشته رشد 65 درصدی را در فضای نمایشگاهی تجربه کرده است.

در طول برگزاری این نمایشگاه هیات‌های تجاری از کشورهای لبنان، ترکیه و افغانستان از آن دیدن می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود با توجه به موقعیت‌های سرمایه‌گذاری در شرایط پسابرجام، میزان حضور مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه سال جاری به ویژه در بخش خارجی با استقبال چشمگیری همراه شود.

در این نمایشگاه انواع ماشین‌آلات نساجی، گلدوزی، چرخ خیاطی، محصولات نساجی (پارچه، نخ و...)، مشاوره و خدمات مهندسی، مجلات تخصصی و تکنولوژی‌های نانو ارایه و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

یست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی مواد اولیه، منسوجات ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی تا 16 شهریور دایر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]