اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110876108

راه‌های مقابله با بیماری حرکت در سفر

کد: 13950613110876108

http://goo.gl/WVFgCS

، تهران , (اخبار رسمی): بیماری حرکت یک عارضه در مسافرت و حین سوار شدن بر وسایل نقلیه است که با بروز آن مشکلاتی در سیستم تعادلی گوش داخلی به وجود می‌آید.

راه‌های مقابله با بیماری حرکت در سفر

   به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی الی گشت ،شاید برایتان عجیب باشد که فردی بگوید به بیماری حرکت در سفر مبتلا هستم. این بیماری وجود دارد و در صورت بروز بسیار آزاردهنده خواهد بود.  بروزبیماری حرکت می‌تواند در سفر همه برنامه‌هایتان را به هم بریزد، مهم نیست با چه وسیله‌ای در سفر هستید و در کجای دنیا قرار دارد. می‌خواهد کشور کناری باشد یا آنسوی دنیا، کافیست به سراغتان بیاید و اگر بلد نباشید با آن چگونه مقابله کنید خاطره سفرتان را تلخ می‌کند. در بیماری حرکت به علت برخی حرکات  هواپیما، قطار، اتوبوس، ماشین و … مشکلاتی برای تعادل مسافر ایجاد می‌شود. مشکلاتی از قبیل حالت تهوع، استفراغ، تعرق شدید، احساس سرما، لزر و ضعف که ناشی از بر هم خوردن مایع گوش میانی و رسیدن پیام‌هایی به مغر می‌شود، در این شرایط فرد تا حدودی تعادل و احساس امنیت خود را از دست می‌دهد. بیماری حرکت در زنان و کودکان بیشتر دیده می‌شود.

با الی گشت همراه باشید تا در ادامه به معرفی راه حل‌هایی کلی برای جلوگیری از این بیماری بپردازیم.

تا می‌توانید میزان تکان خوردن و حرکت‌تان را به حداقل برسانید. برای مثال اگر تجربه این بیماری را در گذشته داشته‌اید در هواپیما صندلی‌های جلوتر از بال را انتخاب نمایید، در کشتی و قایق وسط بنشینید و اگر با ماشین شخصی‌ عازم سفر هستید صندلی جلو را انتخاب نمایید.

    پیشنهاد می‌کنیم اگر با ماشین و یا اتوبوس در سفر هستید، از هوای آزاد استفاده کنید و صورتتان را کمی در معرض باد قرار دهید، می‌توانید چشمانتان را ببندید و به خواب بروید. اما اصلا توصیه تماشای فیلم و مطالعه کتاب را نمی‌کنیم؛ چراکه اینها احتمال بروز این بیماری را در شما زیاد می‌کنند.

  • در هواپیما و یا اتوبوس‌ دستگاه‌ تهویه‌ بالای‌ سرتان را روشن‌ نمائید تا هوای مطبوع اطرافتان جریان‌ پیدا کند.     در مسیرتان به اجسام متحرک خیره نشوید؛ چرا که باعث سرگیجه در شما می‌شوند. به جای خیره شده به سوژه‌های متحرک به خط ثابتی در بالای افق نگاه کنید.     صرف غذاهای چرب و سنگین در سفر بروز چنین بیماری را افزایش می‌دهد. اگر احساس کردید این بیماری به سراغتان آمده کمی لیمو ترش میل نمایید.     برخی عوامل‌ روانی، نگرانی و ترس نیز در بروز این بیماری تاثیرگذار هستند‌، با دور کردن ترس از ارتفاع و مسافرت از بروز آن جلوگیری کنید.     در صورت بروز سرگیجه چشمانتان را نبندید، این کار باعث افزایش سرگیجه و حالت تهوع در زمان حرکت می‌شود.     برای درمان بیماری حرکت داروهای بسیاری وجود دارند که علائم این بیماری را کاهش می دهند. از آنجائیکه این داروها کمی خواب آور است ممکن است در سفر باعث گیج شدن شما و یا به خطر انداختن‌تان حین رانندگی شود. پیشنهاد می‌کنیم قبل از مصرف این داروها با پزشک متخصص مشورتی در این زمینه داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح