اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110935585

ایران میزبان دومین دوره مسابقات امیدهای آسیا

کد: 13950613110935585

http://goo.gl/twEmbg

، تهران , (اخبار رسمی): دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای آسیا به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و در شهر اردبیل برگزار می شود.

ایران میزبان دومین دوره مسابقات امیدهای آسیا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای زیر 23 سال آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی اردبیل برگزار می شود.
در این رقابت ها 16 کشور آسیایی شرکت می کنند که تیم های متقاضی تا آبان ماه سال جاری فرصت ثبت نام در این رقابت ها را دارند.
این مسابقات در دو سالن و روزانه هشت مسابقه پیگیری می شود که در دور مقدماتی 16 تیم شرکت کننده در چهار گروه چهار تیمی با یکدیگر مسابقه می دهند.
گفتنی است تیم های قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها مجوز حضور در مسابقات جهانی که مردادماه سال آینده به میزبانی مصر برگزار می شود، به دست می آورند.
نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال مردان آسیا در سال 94 در شهر «نای پی داو» میانمار برگزار و تیم ایران قهرمان این دوره از رقابتها شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش