اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110985585

جام کنفدراسیون آسیا؛ قزاقستان جایگزین قطر شد

کد: 13950613110985585

http://goo.gl/shSGeW

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس رویدادهای بین المللی و رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی والیبال قزاقستان جایگزین قطر در جام کنفدراسیون مردان آسیا شد.

جام کنفدراسیون آسیا؛ قزاقستان جایگزین قطر شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا از یکم مهرماه به میزبانی شهر ناخوم پاتوم تایلند آغاز می شود.
هشت تیم برتر قاره کهن آسیا در این رقابت ها حضور دارند که تیم ملی ب والیبال ایران با تیم های ژاپن، استرالیا و کره جنوبی در گروه دوم همگروه است.
رئیس رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال ایران با بیان اینکه قرار بود در گروه نخست این رقابت ها نیز چهار تیم تایلند (میزبان)، چین، قطر و چین تایپه با یکدیگر رقابت کنند، گفت: قزاقستان جایگزین قطر در این گروه شد. این جایگزینی به دنبال انصراف قطر از حضور در این رقابت ها انجام شده است و قزاقستان که در رتبه نهم رده بندی آسیاست جایگزین قطر شده است.
سعید درخشنده تصریح کرد: دور مقدماتی این رقابت ها از روز پنج شنبه یکم مهرماه آغاز می شود و به مدت سه روز تا شنبه سوم مهرماه ادامه خواهد داشت که تیم ملی ب والیبال ایران به ترتیب به مصاف تیم های استرالیا، ژاپن و کره جنوبی می رود.
تیم ملی ب والیبال ایران هم اکنون با 17 بازیکن در اردوی نهایی برای حضور شایسته در این رقابت ها بسر می برد و قرار بود تیم قطر برای برگزاری چند دیدار دوستانه این هفته به تهران بیاید، که به دنبال انصراف این تیم از جام کنفدراسیون والیبال آسیا، این اردو نیز لغو شد.
والیبال ایران با دو مدال طلا و یک نقره پرافتخارترین کشور مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا است و در رقابت های سال 2016 نیز به دنبال کسب چهارمین مدال خود است.
رئیس رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال درباره میزبانی اردبیل در دومین دوره مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا گفت: این رقابت ها از 11 تا 19 اردیبهشت ماه سال آینده با حضور 16 تیم آسیا برگزار می شود.
درخشنده که به عنوان سرپرست فنی این رقابت ها معرفی شده است، درباره آمادگی اردبیل برای این رقابت ها افزود: به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیات والیبال استان اردبیل از سالن ها و هتل محل اقامت تیم ها بازدید داشتم و نکاتی را برای میزبانی شایسته به آنان یادآور شدم که امیدوارم تا مهلت مقرر این موارد انجام شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش