اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613111465905

چرایی مطالعه نشدن محتوای وب سایت

کد: 13950613111465905

http://goo.gl/1bFkRT

، تهران , (اخبار رسمی): دلایل مطالعه نشدن محتوای وب سایت چیست؟ این مطلب را بخوانید تا به جزئیات مطالعه نشدن محتوای وب سایت ها پی ببرید.

دلایل عدم مطالعه محتوای وب سایت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی فست سئو، ایجاد محتوای مفید و در عین حال منحصر به فرد، از عوامل بسیار مهم در امر طراحی وب سایت و سئو است. قطعا نوشتن محتوا و متن برای وب سایت ها با رسانه های چاپی دیگر مانند روزنامه متفاوت است. از آنجایی که به تجربه ثابت شده معمولا بیش از 85% افراد مراجعه کننده ها به وب سایت ها مطالب و متن ها را مطالعه نمی کنند.

در این مطلب چرایی این موضوع  بررسی شد تا به برخی از راه حل ها دست پیدا شود:

1- کاربران وب سایت ها مطالب را اسکن می کنند: طبق آمار های منتشر شده تنها 16% افراد بازدیدکننده از وب سایت ها مطالب را کلمه به کلمه مطالعه می کنند و قریب به 85 % مخاطبان معمولا فقط مطالب را اسکن کرده و به سرعت از آن می گذرند. اما به منظور نگارش متن هایی جذاب و ترغیب کننده برای خوانندگان عناصر زیادی دخیل هستند که از مهم ترین آن ها عبارتند از:

• استفاد ها از Bold کردن برای جلب توجه به بخش هایی از متن
• استفاده از Bullet ها (●،٭،- و…) یا نشانه گذاری در متن
• استفاده از عناوین اصلی و فرعی
• اندازه ظاهری فونت ها

2- باریک نگه داشتن پاراگراف ها ی محتوا

در طراحی صفحات وب بهتر است برای داشتن ظاهری بهتر و زیباتر و در عین حال استفاده از فضای خالی مطالب را به شکل ستون های باریک استفاده کنید مثل ستون های روزنامه ها و ابتدای ستون ها هم عکس های مناسب با محتوای متن را قرار دهید.

3- قرار دادن متن های مهم در بالای fold
fold : خطی است که اولین صفحه مشاهده شده توسط کاربر را از بخشی که کاربر برای دیدن اسکرول می کند، تقسیم می نماید. البته باید گفت که این خط به دلیل تغییر در رزولوشن صفحات نمایش گر های مختلف تغییر خواهد کرد. بیشتر کاربران از وضوح 1024×768 و بالاتر استفاده می کنند.  اطمینان حاصل فرمایید که لینک ها و call to action های مهم شما در بالای fold همراه با متون تکمیلی در قسمت زیر به سمت انتهای صفحه وجود دارد.

3- موتورهای جستجو را فراموش نکنید

هرگز این نکته را فراموش نکنید که این محتوای سایت شماست که به افزایش رنکینگ آن در موتور های جستجو کمک می کند پس لازم است برای نگارش متون وب سایت یا از متخصصین نگارش و تولید محتوا استفاده کنید و یا اگر در نوشتن دستی دارید پیش از شروع راهنمائی ها و نکات ضروری برای این تخصص را به خوبی مطالعه کرده و فرا گیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فست سئو

خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت با فست سئو. سایتی کامل با آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت و معرفی سایت های سئو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش