اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613111596017

پیامک تبلیغاتی و میزان ضریب نفوذ در ایران

کد: 13950613111596017

http://goo.gl/bCQgOX

، چهاردانگه , (اخبار رسمی): از جمله بخش های پراستفاده که به شکل شخصی از آن بهره برده می شود استفاده از تلفن همراه است

نگرشی بر پیامک تبلیغاتی و میزان ضریب نفوذ در ایران

به گزارش نیک اس ام اس، در بسیاری از نقاط دنیا افراد استفاده کننده از تلفن موبایل بیشتر از افرادی هستند که از خطوط ثابت استفاده می کنند. درایران نیز شاهد این رشد روزافزون و استفاده از موبایل بوده ایم. به شکلی که طی تحقیقات صورت گرفته در سال 1387 مقدار ضریب نفوذ موبایل به حدود 52 درصد رسیده است.

در واقع تلفن همراه به عنوان بخش جدید ارتباطی جهت بازاریابی به شکل فرد به فرد امکانات مناسبی را فراهم نموده است که باعث برقراری ارتباطات موثرتری در جهت بازارهای هدف به شکل دو طرفه میان مشتریان و بازاریابان شده است بنابراین پیامک تبلیغاتی به عنوان یک بخش بسیار موثر جهت بازاریابی شناخته می شود.
با توجه به جذابیت و کاربرد زیادی این بخش از بازاریابی مهم است که بدانیم مصرف کنندگان نسبت به پیامک های تبلیغاتی ارسال شده به تلفن همراهشان چه نگرشی دارند البته باید گفت امروزه تلفن همراه در ایران بسیار پرکاربرد شده است و جز وسایل لاینفک هر فرد بالغ محسوب می شود و بنابراین میزان تاثیرگذاری بالایی خواهد داشت.

تحقیقات میزان اثرگذاری استفاده پیامک تبلیغاتی در کشور ژاپن

تحقیقات در کشور ژاپن به عنوان یک کشور پیشرفته از نظر ارتباطات و فناوری نشان داد که بازاریاب ها می توانند به وسیله برنامه های جامعی تبلیغاتی در تلفن همراه به شکل پیامک تبلیغاتی با اهداف بزرگی همچون ایجاد پایگاه های بزرگ از مشتریان بالقوه فراهم آورده و درک بهتری نسبت به مشتریان از روش کاوش داده ها و تهیه تبلیغات فراهم کنند که به این وسیله می توانند گروه خاص از مشتریان خود را مورد هدف گذاشته و میزان اثربخشی برنامه های تبلیغاتی خود را بسنجند.

بازاریابان با این روش می توانند به وسیله پیامک تبلیغاتی پیشنهاد درستی را در یک زمان مناسب به مصرف کننده انتقال داده و اثر مساعدتری را از آن ببینند. از آنجایی که این رسانه و این روش اطلاع رسانی( پیامک تبلیغاتی ) به شکل شخصی است توجه فوری مصرف کننده را جلب  می کند. در این کشور در ضمن مطالعه ای نشان داده شد پیامک تبلیغاتی، 50 درصد موفق تر از تلویزیون و 130درصد موفق تر از رادیو عمل می کند و از آن ها اثر گذارتر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیک اس ام اس

نیک اس ام اس ارائه دهنده برترین پنل اس ام اس و ارسال پیام کوتاه در ایران با سامانه پیامک انبوه اختصاصی بسته به نیازهای مشتریان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]