اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950719156236017

نیک اس ام اس بررسی می‌کند

نگارش ماندگار پیامک در پنل «اس ام اس»

کد: 13950719156236017

https://goo.gl/EBTFRR

، چهاردانگه , (اخبار رسمی): نگارش محتوای موفق در پیامک های پنل اس ام اس یکی از مهم ترین دلایل ماندگاری و تاثیرگذاری اهداف اطلاع رسانی به شمار می رود.

نگارش محتوای موفق در پیامک های پنل اس ام اس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیک اس ام اس، با توجه به اینکه  پنل اس ام اس یکی از راه های ارتباطی با تعداد زیادی از  افراد محسوب می شود از این رو باید در متن و محتوای پیامک های پنل اس ام اس تمام سلایق متفاوت این گروه های متعدد و متنوع را مدنظرقرار دهد.

قطعا اولین کلمات یک پیامک در جلب توجه مخاطبان بسیار مهم ارزیابی می شود و اصولا محتوای یک اس ام اس باید حدود هفتاد کاراکتر باشد زیرا هر چه متن پیامک کوتاه تر باشد، تاثیر گذاری آن بیشتر خواهد بود.  از سویی دیگر بهتر است تا در متن اس ام اساز پیام ها و جملات و افعال مثبت استفاده شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های یک اس ام اس موفق، داشتن تاثیر گذاری بالا بر مخاطبان است. محتوای اس ام اس باید به نحوی باشد که از پیشامد خوب خبر دهد و حالت خبری شادی را برای مخاطب به ارمغان بیاورد.  البته ارزشمندی محتوای پیام برای مخاطب را نباید فراموش کرد و پیام  را به شکلی تقلی کرد که برای مخاطب ، هدیه  است که به او عطا کرده اید. این نکته نیز در نگارش متن پیام اس ام اس نیز مهم ارزیابی می شود که از حالت دستوری و امری در جملات جدا خودداری شود.

 هدف گذاری مشخص

نگارش محتوای موفق در پیامک های پنل اس ام اس به وسیله هدف گذاری مشخص واز قبل باید انجام شود.در واقع هدف گذاری اصلی در ارسال پیامک به وسیله پنل اس ام اس باید از قبل مشخص شده باشد.

کاربران جهت ارسال پیام های تبلیغاتی، محتوای پیامک های پنل اس ام اس خود را باید به نحوی انتخاب کنند که مخاطبان نسبت به سازمان و یا فروشگاه و هم چنین خدماتی که آن ها ارائه می دهند، علاقه مند شوند.

برای این که محتوی  اس ام اس جهت مخاطبین ارزشمند و سودمند تلقی شود می توان در ابتدای متن ارسالی نام آن ها آورده شود. چناچه تمایل دارید از مخاطبین عام و کلی جهت معرفی محصول و یا خدمات خود استفاده کنید بهتر است خدمات خود را به نحو مناسبی معرفی کنید که باعث جذب اشود و دلزدگی برای مخاطب به وجود نیاورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیک اس ام اس

نیک اس ام اس ارائه دهنده برترین پنل اس ام اس و ارسال پیام کوتاه در ایران با سامانه پیامک انبوه اختصاصی بسته به نیازهای مشتریان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]