اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614111965566

کادر فنی تیم ملی تکواندو نوجوانان معرفی شد

عبداللهی جانشین زوار شد

کد: 13950614111965566

http://goo.gl/52T5dq

، تهران , (اخبار رسمی): اردوی آماده سازی نوجوانان کشورمان از روز گذشته با حضور 30 تکواندوکار آغاز شد.

عبداللهی جانشین زوار شد

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تکواندو، یازدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در حالی قرار است آبان ماه سال جاری به میزبانی کشور کانادا برگزار شود که مسولان فدراسیون تکواندو کادر فنی این تیم را معرفی کردند.
بر همین اساس وحید عبداللهی به عنوان سرمربی،  علی حاجی پور به همراه امید غلامزاده به عنوان اعضای کادر فنی این تیم انتخاب و معرفی شدند. عبدالهی در دو دوره قبلی رقابت های جهانی به عنوان کمک مربی کنار محمدرضا زوار در کادر فنی تیم نوجوانان فعالیت می کرد.
محمدرضا زوار طی سال های گذشته در کادر فنی نوجوانان کمک  مربی فرجام دانش بود و پس از آنکه به عنوان سرمربی انتخاب شد، وحید عبداللهی را به عنوان دستیار اول خود انتخاب کرد و اکنون در ادامه این چرخه، دستیار زوار نیز به عنوان سرمربی انتخاب شد.
مسابقات نوجوانان جهان 26  تا 30 آبان ماه در کانادا برگزار خواهد شد و اردوی آماده سازی نوجوانان کشورمان برای حضور در این دوره از رقابتها از روز گذشته با حضور 30 تکواندوکار آغاز شد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش