اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615113876103

برگزاری جلسه یادواره شهدای ورزشکار بدمینتون

کد: 13950615113876103

http://goo.gl/HbYAUX

، تهران , (اخبار رسمی): اولین نشست ستاد یادواره شهدای ورزشکار فدراسیون بدمینتون به ریاست محمدرضا پوریا رئیس این فدراسیون و با حضور اعضای این کمیته در محل فدراسیون برگزار شد.

برگزاری جلسه یادواره شهدای ورزشکار بدمینتون

به گزارش  اخباررسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این نشست نخست پوریا رئیس فدراسیون اظهار داشت: هدف از تشکیل این نشست، تشکیل ستاد یادواره شهدای ورزشکار این رشته می باشد.

وی گفت: دومین هدف این ستاد شناسایی ورزشکاران شهید این رشته ورزشی در سطح کشور است.

رئیس فدراسیون بدمینتون تعیین خط مشی و اهداف این ستاد را از دیگر الویت های این ستاد برشمرد و خواستار برنامه ریزی جهت برگزاری گرامیداشت یادواره شهدای این رشته گردید.

در ادامه این نشست فریبا مددی نایب رئیس بانوان این فدراسیون و مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون در مورد تدوین آئین نامه ستاد یادواره شهدای ورزشکار فدراسیون سخن گفتند.

در پایان این نشست مقرر گردید که اولین دوره مسابقات شهدای ورزشکار بدمینتون با حضور خانواده های بزرگوار شهدای این رشته روز نهم مهرماه جاری در شهرستان زنجان برگزار شود و از خانواده این عزیزان با اهدا لوح یادبود تقدیر و تشکر گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران

در سال 1934 میلادی فدراسیون بین‎المللی بدمینتون توسط جرج توماس بنیان نهاده شد و خود او به عنوان اولین رئیس فدراسیون بین‎المللی شروع به فعالیت نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش