اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180316103

نتایج رقابت های لیگ دسته اول بدمینتون اعلام شد

کد: 13950822180316103

https://goo.gl/9CzKji

، تهران , (اخبار رسمی): دور رفت مرحله مقدماتی بیست ودومین دوره مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه های کشور در قسمت مردان و در گروه ب جام خلیج فارس در روزهای 20 و 21 آبانماه جاری برگزار شد .

نتایج رقابت های لیگ دسته اول بدمینتون اعلام شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این رقابت‌ها که در استان کردستان و در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سنندج برگزار شد  در پایان این رقابتها نتایج به شرح ذیل بدست آمد:
تیم نماینده سیستان و بلوچستان با کسب 9 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم های شادنوش یزد و نماینده کردستان با کسب 5 و 3 امتیاز در مکان های دوم و سوم جدول ایستادند.
تیم های حاضر در این پیکارها عبارتند از نماینده سیستان و بلوچستان ، نماینده زنجان ، نماینده کردستان ، نماینده سمنان ( هدف) و دانا ورزش آرین اصفهان می باشد.
بیست و دومین دوره مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام خلیج فارس در دو گروه الف و ب برگزار می شود و در پایان این رقابت ها دو تیم قهرمان و نایب قهرمان به رقابتهای لیگ برتر راه خواهند یافت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران

در سال 1934 میلادی فدراسیون بین‎المللی بدمینتون توسط جرج توماس بنیان نهاده شد و خود او به عنوان اولین رئیس فدراسیون بین‎المللی شروع به فعالیت نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش