اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181356103

حضور مسئولان بدمینتون دردوره های مدیریتی

کد: 13950823181356103

https://goo.gl/0qsDiZ

، تهران , (اخبار رسمی): مسئولان فدراسیون جهانی از نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون و سرمربی تیم های ملی نوجوانان و جوانان با توجه به درخشش ملی پوشان بدمینتون ایران دعوت بعمل آوردند تا در کلاس های دوره مدیریت استراتژیک ، برنامه ریزی استعدادپروری ، آناتومی کوچینگ و علم تمرینی حضور یابند.

حضور مسئولان بدمینتون دردوره های مدیریتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، برگزاری این کلاس ها که در حاشیه برگزاری مسابقات بدمینتون قهرمانی جهان در شهر بیلبائو اسپانیا در جریان است ، برگزار می گردد و مسئولان فدراسیون بدمینتون کشورمان با حضور در این کلاس ها از آخرین روش های روز جهانی این رشته هم به صورت عملی و هم به صورت تئوریک آشنا خواهند شد.
در پایان برگزاری این کلاس های آموزشی به شرکت کنندگان گواهی نامه بین المللی اهدا خواهد شد.
لازم به ذکر است که با توجه به درخشش ملی پوشان جوان کشورمان در این مسابقات " جان شرر " رئیس توسعه بدمینتون فدراسیون جهانی با ارسال پیام از تلاش های فریبا مددی و مرتضی ولی دروی قدردانی نموده و از این دو مسئول بدمینتون کشورمان دعوت بعمل آورد که در نشستی که در محل برگزاری این مسابقات داشته و به گفت و گو پرداخته و از روند برنامه ریزی های فدراسیون بدمینتون ایران در بخش استعدادیابی و استعدادپروری داشته و از نزدیک با این برنامه ریزی آشنا شود.
خاطرنشان می سازد که توجه رئیس توسعه فدراسیون جهانی به فدراسیون بدمینتون کشورمان زمانی رخ داده است که " جان شرر " رئیس توسعه فدراسیون جهانی بدمینتون از نزدیک شاهد بازی های امیر جباری و ثمین عابد خجسته بوده و سطح بازی های ملی پوشان جوان کشورمان به اندازه ای مورد توجه وی قرار گرفت.
این درخشش باعث گردید که دو ملی پوش جوان کشورمان  ( جباری و عابد خجسته ) در لیست بازیکنانی قرار گیرند که در کلاس های ارتقاء آموزشی جهت ورزشکاران حضور داشته باشند.
بدین ترتیب ثمین عابد خجسته و امیر جباری در کلاس های ارتقا سطح بدمینتون که همزمان با برگزاری مسابقات برگزار می شود حضور یافته و از آخرین روش های تاکتیکی و تکنیکی هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی برخوردار می شوند.
همچنین " ونو " سرپرست کل مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان جهان پس از دیدن بازی های ملی پوشان ایران در محل اسکان بدمینتون بازان ایران حضور یافته و از نزدیک به آنان این موقعیت را تبریک گفته و اظهار داشته که ملی پوشان کشورمان در چند سال اخیر پیشرفت بسیار عالی داشته اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران

در سال 1934 میلادی فدراسیون بین‎المللی بدمینتون توسط جرج توماس بنیان نهاده شد و خود او به عنوان اولین رئیس فدراسیون بین‎المللی شروع به فعالیت نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش