اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014213426103

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان خبر داد

دومین جشنواره استعدادیابی بدمینتون در سمنان

کد: 13951014213426103

https://goo.gl/ZA2S4y

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : دومین مرحله جشنواره همگانی و استعدادیابی فدراسیون بدمینتون در روزهای شانزدهم و هفدهم دی ماه جاری به میزبانی استان سمنان و با حضور استانهای میهمان ( مازندران ، گلستان ، مرکزی ، خراسان شمالی ، تهران ، قم و البرز ) برگزار می شود.

دومین جشنواره استعدادیابی بدمینتون در سمنان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون فرزاد فتاحی اظهار داشت : در نشستی که با مسوولان آموزش و پرورش استان برگزار شد ، این مسوولان همکاری صمیمانه ای داشته و اکثر مدارس در قسمت دختران و پسران در رده سنی زیر 12 سال هماهنگی های لازم صورت پذیرفت .
وی افزود : در 3 جدول زمانی و با برنامه ریزیهای انجام شده در پایگاه های قهرمانی و مدارس از 3 هزار دانش آموز زیر نظر کاشناسان استعدادیابی در قسمت های امادگی جسمانی و قابلیت های حرکتی تست بعمل آمده و از بین آنان 50 ورزشکار دانش آموز در قسمت دختران و 50 ورزشکار دانش آموز در قسمت پسران انتخاب و مقرر گردید با ورزشکاران منتخب استانهای مهمان در مراسم اختتامیه حضور یابند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با تقدیر از کار فدراسیون بدمینتون در هماهنگی و همکاری این جشنواره و حضور تمامی استانهای مختلف کشور که در چهار مرحله جشنواره همگانی و استعدادیابی برگزار می شود خاطرنشان کرد : این حرکت باعث شکوفایی استعدادهای نهفته رشته های مختلف  ورزشی خواهد شد .
وی افزود : فاز دوم استعدادیابی در کل شهرهای استان را بعد از این مرحله خواهیم داشت و این یک پشتوانه بسیار غنی برای این ورزش بدمینتون خواهد بود.
وی در پایان از دکتر مسعود سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان ، بخاطر حمایت از روند استعداد یابی در سطح کشور و حمایت های دکتر نصراله سجادی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ، دکتر مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی و دکتر شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی در تامین منابع مالی و تدوین این پروژه و همچنین فدراسیونهای شامل طرح استعدادیابی تقدیر و تشکر نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران

در سال 1934 میلادی فدراسیون بین‎المللی بدمینتون توسط جرج توماس بنیان نهاده شد و خود او به عنوان اولین رئیس فدراسیون بین‎المللی شروع به فعالیت نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش