اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615114206178

برگ زرین دیگری در کارنامه فدراسیون تنیس کشورمان به ثبت رسید

تشکرفدراسیون جهانی از میزبانی بی نقص ایران

کد: 13950615114206178

http://goo.gl/A4tCih

، تهران , (اخبار رسمی): فدراسیون جهانی تنیس با ارسال نامه ای از میزبانی ایران در برگزاری گروه 3 آسیا و اقیانوسیه تقدیر و تشکر کرد.

تشکرفدراسیون جهانی از میزبانی بی نقص ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس: در پی برگزاری رقابت های گروه 3 آسیا و اقیانوسیه در ایران ، فدراسیون جهانی تنیس (ITF ) با ارسال نامه ای ضمن تقدیر از نحوه برگزاری این مسابقات از مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس کشورمان برای میزبانی بی نقص رویداد تشکر کرد .

همچنین پیش از این آنیل خانا رئیس فدراسیون تنیس آسیا نیز با ارسال نامه ای از میزبانی ایران در برگزاری رقابت های دیویس کاپ و اجلاس تهران تشکر کرده بود.

در این متن آمده است:

جناب آقای شایسته

ریاست محترم فدراسیون تنیس

فرصت را مغتنم شمرده از همکاری صمیمانه جنابعالی و فدراسیون تنیس ایران برای میزبانی مسابقات 2016 دیویس کاپ گروه دو آسیا – اقیانوسیه و حمایت دوباره شما از ITF تشکر و قدردانی می نمایم. برگزاری موفق این رویداد را تبریک گفته و امیدوارم در آینده نیز میزبانی مسابقات را عهده دار شوید.

قبل از هرچیز، از تلاش شما برای دریافت ویزای تیم های شرکت کننده تشکر می نمایم چرا که می دانم مراحل صدور آن آسان نیست. همچنین از شما برای رزرو هتل تیم ها و حل مشکل پرداخت هزینه آنها تشکر می کنم.

با توجه به گزارش آقای ماسیمو مورلی سرداور نشان طلای فدراسیون جهانی در مورد تلاش های انجام شده توسط شما و تیمتان برای رسیدگی به درخواست تیم ها و همچنین سرعت عمل در کمک رسانی به آنها تشکر می نماییم. این کارایی و اثربخشی برگزاری رویداد را هموار می نماید.

ماسیمو همچنین به ما اطلاع داده است که مراسم افتتاحیه و مراسم مدال بسیار خوب برگزار شده و همه تیم ها از آن لذت برده اند. همچنین ایده ماساژ رایگان روزانه برای ورزشکاران بسیار عالی بوده است.

به نظر می رسد برگزاری و مدیریت رویداد در سطح حرفه ای انجام شده و موضوع نمایش برند لباس نیز خیلی خوب انجام شده است. همچنین نصب بنر بزرگ در بالای کورت اصلی ،  پرچم تیم های شرکت کننده و توپ بازیها بسیار جالب بوده است.

همچنین موجب امتنان خواهد مراتب تشکر و قدردانی ما را به تیم برگزار کننده و تیم داوری و تیم توپ جمع کن ها اعلام نمایید. ما می دانیم که گردآوردن این تعداد افراد در این رویداد تا چه اندازه مشکل بوده است و به همین جهت از شما تشکر وقدردانی می کنیم.

بار دیگر از طرف ITF از کلیه اعضاء برای میزبانی مسابقات دیویس کاپ گروه دو منطقه آسیا/اقیانوسیه تشکر و قدردانی می نمایم، از تمام تلاش های صمیمانه شما تشکر می کنیم و امیدواریم فدراسیون شما در آینده باز هم علاقمند به میزبانی مسابقات دیویس کاپ باشد.

در صورتی که نظر و پیشنهادی در مورد نحوه برگزاری مسابقات دارید خواهشمند است با ما در تماس باشید.

                                                                                                                با احترام

                                                                                                             اریکا مکینتاش

                                                                                                    مدیر بخش عملیاتی مسابقات

یاد آور می شود: این مسابقات تیر ماه سال جاری با حضور 9 تیم در آکادمی بین المللی تنیس استقلال برگزار شد و در پایان تیم ملی کشورمان با ترکیب انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، امیر والا معدنچی و محمد بهروز کارگران ، با سرپرستی قاسم کردی، سرمربیگری سعید احمدوند و مربیگری سیف الله بهزاد پور به همراه تیم هنگ کنگ جواز حضور در گروه 2 آسیا و اقیانوسیه را بدست آوردند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران

ظهور ورزش تنیس در ایران به بعد از جنگ جهانی دوم بازمی گردد. پیش از این در فاصله سالهای (1315-1318) باشگاه بوستان ورزش که دارای چندین زمین تنیس بود در محلی روبروی امجدیه (ورزشگاه شهید شیرودی فعلی) به مدیریت شکوهی گشایش یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش