اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180426178

سعید احمدوند؛

تنیسورهای ایرانی به خوبی خود را در کویت محک زدند

کد: 13950822180426178

https://goo.gl/M84Hso

، تهران , (اخبار رسمی): سعید احمدوند با رضایت از عملگرد تنیسورها در مسابقات بین المللی کویت گفت: نمایندگان کشورمان توانستند خود را به خوبی در مسابقات بین المللی کویت محک بزنند.

تنیسورهای ایرانی به خوبی خود را در کویت محک زدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس،،  سعید احمدوند سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم ملی تنیس کشورمان خود را برای حضور در رقابت های گروه دو آسیا و اقیانوسیه آماده می کند به همین دلیل تصمیم به حضور در مسابقات 2 هفته ای فیوچرز کویت گرفتیم .
وی گفت: با توجه به اینکه در این دوره از رقابت ها تنیسورهای سطح بالایی حضور داشتند به همین دلیل فرصت خوبی در اختیار نمایندگان کشورمان قرار گرفت تا با استفاده از این فرصت خود را برای رویارویی با پاکستان آماده کنند.
در بین تنیسورهای حاضر در مسابقات کویت ، انوشا شاهقلی عملکرد بهتری نسبت به سایر تنیسورها داشت و به نظرم در مقابل حریفان بین المللی خود نمایشی بهتر از گذشته از خود به نمایش گذاشت.
احمدوند افزود: البته امیر حسین بادی جوان ترین تنیسور ایرانی حاضر در این مسابقات در نخستین دیدار خود به مصاف نماینده رومانی رفت و با وجود شکست 2 بر یک به خوبی در مقابل حریف قدر خود بازی کرد و از حمید رضا نداف نیز بازیهای قابل قبولی شاهد بودیم.
وی با اعلام اینکه شاهین خالدان نتوانست در مسابقات کویت تیم را همراهی کند ادامه داد: متاسفانه شاهین خالدان موفق نشد در این رقابت ها در ترکیب تیم حضور پیدا کند اما در مسابقات آینده وی در ترکیب تیم خواهد بود و مشکلی وجود نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اولین دیدار تیم ملی در گروه دو آسیا و اقیانوسیه برایمان اهمیت فراوانی دارد به همین دلیل در نظر داریم بلافاصله اردوی آماده سازی تیم ملی را از هفته جاری در تهران تشکیل دهیم و پس از آن در مسابقات 2 هفته ای فیوچرز به میزبانی در یکی از کشورهای شرق آسیا حضور پیدا کنیم .
سرمربی تیم ملی افزود: البته با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و نیاز تنیسورها، تا زمان برگزاری دیدار ایران و پاکستان تیم ملی در رویداد بین المللی دیگری نیز شرکت خواهد کرد و سپس با مشخص شدن کشور میزبان و نفرات اعزامی به مصاف پاکستان می رود.
وی در خصوص دیدار حساس ایران و پاکستان گفت: هدف اصلی ما پیروزی در نخستین دیدار گروه دو آسیا است و به همین دلیل از هیچ تلاشی برای برتری مقابل حریف آسیایی دریغ نمی کنیم .  پاکستان در بخش دو نفره بسیار قدرتمند است اما ما این شانس را داریم که در بخش انفرادی از این تیم پیش باشیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه تنیسورهای کشورمان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند به همین دلیل به پیروزی در این دیدار نا امید نیستیم و می توانیم پیروز میدان باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران

ظهور ورزش تنیس در ایران به بعد از جنگ جهانی دوم بازمی گردد. پیش از این در فاصله سالهای (1315-1318) باشگاه بوستان ورزش که دارای چندین زمین تنیس بود در محلی روبروی امجدیه (ورزشگاه شهید شیرودی فعلی) به مدیریت شکوهی گشایش یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش