اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149516178

مسابقات بین‌المللی تنیس - تهران

برگزاری راند نخست جدول اصلی رقابت های تنیس جوانان

کد: 13950713149516178

https://goo.gl/ypOy9W

، تهران , (اخبار رسمی): جدول اصلی رقابت های بین المللی تنیس جوانان در دو بخش دختران و پسران آغاز شد.

برگزاری راند نخست جدول اصلی رقابت های تنیس جوانان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس: راند نخست جدول اصلی رقابت های بین المللی تنیس جوانان در آکادمی بین المللی تنیس استقلال برگزار شد و تنیسورهای حاضر با برگزاری 31 دیدار بخش انفرادی و دو نفره به مصاف یکدیگر رفتند.

در ادامه این مسابقات و در بخش انفرادی پسران با انجام 8 دیدار ، کوربانوو از تاجیکستان ، ماکاری آدامک از لهستان، محمد خوش خلق، امیر محمد ادب جو، امیر حسین بادی از ایران، آتاروا شارما از هند، عبدالله ال بروانی از عمان و بورا سنگول از ترکیه جواز حضور در مرحله بعدی بازیها را بدست آوردند.

در بخش انفرادی دختران نیز 8 بازی برگزار شد و در نهایت ایپک سویک ، بیردم اوز ، بیدا بایکال ، سیدال آک از ترکیه ، سارا قبادی ، نازنین گل احمد از ایران و آناستازیا راکیتا از روسیه با پیروزی مقابل حریفان خود به مرحله بعدی بازیها صعود کردند و 6 تنیسور از ایران، آلمان و ترکیه نیز پس از قرعه استراحت راهی راند دوم بازیها شدند.

همچنین این مسابقات در بخش دو نفره نیز برگزار شد و در نهایت و در بخش پسران 4 تیم به مرحله بعدی بازیها صعود کردند .

این مسابقات امروز با انجام 17 دیدار بخش انفرادی و دو نفره ادامه می یابد.

در جدول اصلی پسران ، 32 تنیسور از کشورهای ایران، لهستان، لبنان، عمان، ترکیه، تاجیکستان، هند، بحرین و در بخش دختران 26 شرکت کننده از کشورهای ایران، هند، ترکیه، آلمان و روسیه حضور دارند و به مدت یک هفته در دو بخش انفرادی و دو نفره در آکادمی بین المللی استقلال به مصاف حریفان خود می روند.

یاد آور می شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده محسن خداپرست داور نشان سفید کشورمان است و احسان قربانی، اکبر سربازی ، حسام جعفر بیگی ، آیلا خوئی ، زهرا لرستانی و آزیتا محبوبیان نیز به عنوان داوران صندلی امر قضاوت را بر عهده دارند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران

ظهور ورزش تنیس در ایران به بعد از جنگ جهانی دوم بازمی گردد. پیش از این در فاصله سالهای (1315-1318) باشگاه بوستان ورزش که دارای چندین زمین تنیس بود در محلی روبروی امجدیه (ورزشگاه شهید شیرودی فعلی) به مدیریت شکوهی گشایش یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش