اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950925201506178

پایان رقابت جوانان در مسابقات لیگ اینده سازان

پترو آرتین اهواز جام قهرمانی را در خانه نگه داشت

کد: 13950925201506178

https://goo.gl/2UD23e

، تهران , (اخبار رسمی): دور برگشت رقابت های لیگ آینده سازان گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت به میزبانی استان خوزستان و در زمینهای تنیس شرکت نفت با قهرمانی پترو آرتین اهواز به پایان رسید.

پترو آرتین اهواز جام قهرمانی را در خانه نگه داشت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در حالی دور برگشت رقابت های لیگ آینده سازان در رده سنی زیر 16 و 18 سال به میزبانی پترو آرتین اهواز برگزار شد که در روز پنجم مسابقات تنیسورها با انجام 3 دیدار با یکدیگر روبرو شدند و در نتیجه تیم پترو آرتین اهواز با نتیجه سه بر صفر تیم آیندگان تهران را شکست داد ، تیم سوراسیر تهران با نتیجه سه بر صفر فولاد آلیاژی یزد را از پیش رو برداشت و تیم آریا گرانول قم با نتیجه سه بر صفر یونیک شیراز را برد .

تا در پایان تیم پترو آرتین اهواز با 13 امتیاز صاحب جام قهرمانی دوربرگشت شد ،تیم آریا گرانول در جایگاه دوم ایستاد و تیم های سوراسیر تهران ، آیندگان تهران ، یونیک شیراز و فولاد آلیاژی یزد به ترتیب مقامهای سوم تا ششم رو به خود اختصاص دادند.
مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور علی اصغر غمناک رئیس سازمان لیگ تنیس کشور ، احمد زیبایی رئیس هئیت تنیس خوزستان ، عبدالامیر سوده دبیر هئیت استان ، مهدی افسری مدیر روابط عمومی فدراسیون ، محمد علی حمیدی سرپرست هئیت تنیس شهر اهواز و نماینگان تیمهای شرکت کننده و جمعی از خانواده های تنیس استان حضور داشتند 
یاد اور می شود:سر داوری این مسابقات بر عهده علی تهرانی بود و حسام الدین جعفر بیکی ، مهردادقزاباش ، الوند نامجو ، محمد رضا زرمهر و محمد رضا مسلمی فر داوری این رویداد را انجام دادند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران

ظهور ورزش تنیس در ایران به بعد از جنگ جهانی دوم بازمی گردد. پیش از این در فاصله سالهای (1315-1318) باشگاه بوستان ورزش که دارای چندین زمین تنیس بود در محلی روبروی امجدیه (ورزشگاه شهید شیرودی فعلی) به مدیریت شکوهی گشایش یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش