اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615114236178

مسابقات بین المللی تنیس جوانان - ارومیه؛

پایان جدول مقدماتی با معرفی نفرات برتر

کد: 13950615114236178

http://goo.gl/CkC92j

، تهران , (اخبار رسمی): جدول مقدماتی رقابت های بین المللی تنیس جوانان با معرفی نفرات صعود کننده به جدول اصلی به پایان رسید.

پایان جدول مقدماتی با معرفی نفرات برتر

به گزارشاخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس: دومین روز رقابت های بین المللی تنیس جوانان در آذربایجان غربی برگزار شد و تنیسورهای حاضر برای رسیدن به جدول اصلی بازیها به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان 4 تنیسور برتر مشخص شدند.

نتایج کامل بازیها؛

عماد گودرزی – امید اصغری ( 3-6 و 2-6 عماد گودرزی  )

آرمان توانا – سهراب نور خمامی (1-6 و 2-6 سهراب نور خمامی)

بیژن مخابری از آلمان – بنیامین داوودی از ایران ( 6-7 و 3-6 بیژن مخابری از آلمان)

سید ماهان میر معزی – سید محمد ایمان حسینی (1-6 ، 4-6 ،7-6 سید ماهان میر معزی)

به این ترتیب با مشخص شدن نفرات راه یافته به جدول اصلی و با برگزاری مراسم قرعه کشی ، تنیسورها در 2 بخش دختران و پسران از امروز( 15 شهریور ماه)  رقابت خود را با برگزاری 15 دیدار آغاز می کنند.

در جدول اصلی بخش انفرادی پسران 32 تنیسور از کشورهای ایران، نروژ، انگلیس، آلمان، هند، بنگلادش و تاجیکستان و در بخش دختران 20 شرکت کننده از کشورهای ایران ، ژاپن، هند و ترکیه حضور دارند.

یاد آور می شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده محسن خداپرست داور نشان سفید کشورمان است و سینا ابراهیمیان داور نشان سفید و مونا گل نبی به عنوان دستیاران سرداور و مرتضی جهانگیری، افشین فیض الهی ، سید علی اصغر هاشمی، آرمین تمر خانی، صحرا طلا احمدی، گیتی ایران تاج و سروین علی میرزا لو به عنوان داوران صندلی امر قضاوت را بر عهده دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران

ظهور ورزش تنیس در ایران به بعد از جنگ جهانی دوم بازمی گردد. پیش از این در فاصله سالهای (1315-1318) باشگاه بوستان ورزش که دارای چندین زمین تنیس بود در محلی روبروی امجدیه (ورزشگاه شهید شیرودی فعلی) به مدیریت شکوهی گشایش یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش