اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615114425355

در جهت بانکداری شرکتی سامان انجام می شود

ارایه خدمات بانکی در شرکت های هواپیمایی

کد: 13950615114425355

http://goo.gl/QZz4Hn

، تهران , (اخبار رسمی): بانک سامان در جهت ایجاد راحتی و سرعت در خدمات‌دهی به مشتریان، در دفاتر سه شرکت بزرگ هواپیمایی جهان در کشورمان خدمات بانکی ارایه می‌کند.

ایر فرانس

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سامان، علیرضا معرفت مدیر بانکداری شرکتی با اعلام این خبر گفت: به دنبال توافق با مدیران دفاتر شرکت‌های هواپیمایی فرانسه (ایرفرانس)، هواپیمایی ترکیش ایرلاین، هواپیمایی «کی.ال.ام رویال داچ»، ارایه خدمات بانک سامان به مشتریان این شرکت‌ها آغاز شد.

معرفت ادامه داد: بانکداری شرکتی در بانک سامان، با تمرکز بر شناخت مشتریان شرکتی‌، در تلاش است تا با تکیه بر تمایزهای حاصل از استراتژی‌های مشتری‌مدارانه‌، ساختار منعطف‌، تخصص و تعهد بانکداران مجرب خود و نیز فرآیندها و سیستم‌های منحصر‌به‌فرد، در جایگاه یک شریک تجاری معتمد و کارآمد نقش‌آفرینی کند‌.

گفتنی است، دفتر هواپیمایی ترکیش ایرلاین در تهران، بالاتر از میدان ونک، برج نگار، طبقه دوم و دفتر هواپیمایی فرانسه (ایرفرانس) و هواپیمایی KLM در تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، خیابان کاج آبادی، پلاک 114، طبقه همکف قرار دارند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سامان

بانک سامان از شهریورماه سال 1378، به‌عنوان نخستین مؤسسه مالی و اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی ایران با سرمایه اولیه 11 میلیارد ریال و با نام «سامان اقتصاد» فعالیت خود را آغاز کرد. کمتراز سه سال بعد، در شهریورماه سال 1381، توانست مجوز لازم برای انجام و ارائه خدمات بانکی را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده و به‌عنوان یک بانک خصوصی، دوره جدیدی از حیات خود را تجربه کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]