اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615114575632

معرفی خانه عطر گرلن guerlain

عصر جدید عطرسازی

کد: 13950615114575632

http://goo.gl/5lQNRX

، تهران , (اخبار رسمی): خانه عطر guerlain گرلن یکی از خانه هایی است که تاثیر بسیار زیادی در تاریخ عطرسازی دنیا داشته است.

معرفی خانه ی عطر گرلن guerlain

به گزارش لوکس بایرt "پیره فرانسوا پاسکال گرلن" در سال 1828 فروشگاهی را در خیابان "Rue de Rivoli" پاریس افتتاح می کند که در آن با همراهی فرزندان خود "آیم" و "گابریل" بنا به درخواست و سفارشات دریافتی از مشتریان خود؛به تولید عطر هایی ویژه می پردازند.

عطر هایی که پس از مدتی کوتاه به موفقیتی چشمگیر نائل می شوند و محبوبیت ویژه ای برای "گرلن" ایجاد می کند و او در سال 1840 فروشگاه خود را به  " rue de la Paix" که منطقه ای ویژه جهت ساخت عطر های سفارشی برای شخصیت های مختلف محسوب می شد؛ منتقل می کند.

پس از این اتفاقات؛دوران طلایی گرلن از راه می رسد و خانه ای متولد می شود که همچون نگینی فاخر و بی همتا بر تارک عطر سازی می در خشد.شهرت فروشگاه گرلن با عطر های خاصی که توسط گرلن و فرزندانش ساخته می شوند روز بروز افزایش می یافت و وی بعنوان عطر ساز ویژه ی ملکه ی بلژیک انتخاب شد تا شهرت گرلن بیش از پیش افزایش یابد و عطر های گرلن بعنوان "روایح سلطنتی"؛به جایگاه ویژه ای نزد قشر مترقی جامعه دست یابند.

ورود عطر های گرلن به دربار بلژیک و توجه اشراف به این عطر ها؛ موجب گشت تا در سال 1853 ساخت عطر "Eau de Cologne Impériale" به سفارش همسر ناپلئون سوم؛اعتبار ویژه و موفقیت بسیار بزرگی برای گرلن فراهم ساخت.این عطر که در ساخت بطری آن از نشان های سلطنتی مزین به طلا استفاده می شد؛ رایحه ای درخشان و با شکوه از ترکیب مرکباتی چون لیمو، ترنج و پرتقال است که به همراه آکورد های آروماتیک در پایه ی چوبی غنی سدر به همراه کومارین فرود می آید و بعنوان یکی از شاهکار های خانه هنوز هم به حیات خود ادامه می دهد.

پس از این رویداد، عطر های گرلن به دربار کشور های بسیاری راه یافتند که از این میان می توان به عطر هایی که برای "ملکه الیزابت" و "ملکه ایزابلا(ملکه ی اسپانیا)" ساخته شدند اشاره نمود.این پیشرفت چشمگیر که حاصل طرح ها و ترکیبات خلاقانه و غنی گرلن و پسرانش بود؛ نام گرلن را بعنوان خانه ای معتبر که روایحی بدیع و با کیفیت ارائه می نماید؛ مطرح ساخت و مسیر ابتکارات و آفرینش های بزرگ نسل های بعد خانواده در قالب عطر های گرلن را هموار نمود.

پس از فوت گرلن بزرگ در سال 1864؛ وظایف مدیریتی خانه بین پسران او "آیم" و "گابریل" تقسیم شد.گابریل عهده دار مدیریت و توسعه فعالیت های خانه می شود و آیم بعنوان عطر ساز اصلی؛ وظیفه ی ساخت و عرضه ترکیبات جدید را بر عهده می گیرد. با حضور نسل دوم از خاندان گرلن در جهان عطر؛ دوران تازه ای در این خانه و نیز جهان عطر آغاز می شود که بسیاری از آن بعنوان عصر جدید عطر سازی یاد می کنند. آیم در این سال ها عطر های بزرگ و مهمی نظیر "Fleur d'Italie 1884"، "1885 Skine"  و "Rococo 1887" تولید می کند.

اما مهم ترین آثاری که آیم گرلن در این دوران خلق می کند را باید دو اثر بزرگ و برجسته ی سال های 1872 و 1889 دانست.در سال 1872 گرلن شاهکاری تحت عنوان Cuir de Russie معرفی می نماید.این عطر ترکیب جسورانه ای از چرم و سیوِت به همراه آکورد های چوبی و صمغی است که نمایش تمام عیاری از چهره حیوانی و دودی چرم به شمار می رفت و با استفاده از لطافت آورد های گل بو؛ تفسیر مدرن و منحصر بفردی از عطر های چرمی ارائه نمود. Cuir de Russie تأثیر بسیاری بر روند ساخت عطر های چرمی داشت و عطر هایی که ایده ساخت خود را از این اثر وام گرفته اند بعضاٌ در زمره آثار ماندگار عطر سازی جای می گیرند. علاوه بر این عطر؛ سال 1889 آیم عطر "Jicky" را خلق می کند.هر چند که "Jicky" همچون عطر های قبلی خانه در ترکیب خود از مواد طبیعی کمیاب و با کیفیت بهره گرفته است اما چیزی که این عطر را به اثری شاخص تبدیل نمود استفاده از مواد اولیه صنعتی برای اولین بار بود که در یک نو آوری جسورانه؛آکورد سینتیک کومارین را در همراهی با نوت های آروماتیک، چرم و وانیل بکار گرفت.

موفقیت L'Heure Bleue موتور محرک ساخت شاهکار های بعدی ژاک بود. در سال 1919 ژاک عطر فراموش نشدنی "Mitsouko" را خلق می نماید. ترکیبی شگفت انگیز از خزه ی بلوطی و ادویه ها در کنار یاس و نوت میوه ای که برای صنعت عطر سازی همچون طرحی آموزشی به شمار می رفت و سبک ویژه ای در ساخت عطر های زنانه ابداع کرد:لطافت دست نیافتنی و راز آلود!

مشاهده عطر های برند گرلن

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس