اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615114755580

با سیاست های بازاریابی بیمه آرمان

اصفهانی ها بیمه می شوند

کد: 13950615114755580

http://goo.gl/gh3kpP

، تهران , (اخبار رسمی): معاون فروش و بازاریابی بیمه آرمان با هدف سرعت بخشیدن به روند توسعه فعالیت های این شرکت در استان های کشور، به اصفهان سفر کرده و از شعبه این شرکت بازدید کرد.

بیمه آرمان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، در این دیدارها٬ هادی رئیس الذاکرین معاون فروش و بازاریابی بیمه آرمان به همراه سیدحمید موسوی مدیر امور شعب و نمایندگان از نزدیک در جریان وضعیت شعبه و نحوه خدمات‌رسانی به مشتریان قرار گرفتند و توصیه‌هایی را برای تسریع در روند ارایه خدمات به مشتریان ارایه کردند.

بازدید مسئولان بیمه آرمان برای ارتباط مستقیم با کارکنان سرپرستی مناطق و شعب این شرکت در استان‌ها به صورت منظم ادامه دارد تا روند توسعه‌ای بیمه آرمان سرعت بیشتری به خود بگیرد.

هادی رئیس الذاکرین در دیدار نمایندگان بیمه با تاکید بر فعالیت گسترده شعب و نمایندگی‌های بیمه آرمان در نقاط مختلف استان اصفهان گفت: بی‌شک حضور نمایندگان بیمه‌ و بازاریاب‌ها در نقاط مختلف می‌تواند زمینه ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن و آشنایی بیش از پیش با فرهنگ بیمه‌ و خدمات آنها را فراهم سازد.

وی با اشاره به روند رو به رشد این شرکت در سایه تدبیر و مدیریت منسجم آقای بیانیان مدیر عامل، گفت: برای این شرکت جلب اعتماد مشتریان، مشتری مداری و حفظ مشتری با ارائه خدمات مطلوب در اولویت قرار دارد.

مسئولان و نمایندگان بیمه آرمان در اصفهان نیز نقطه نظرات خود را در ارتباط با فعالیت ها و اقدامات خود بیان کردند و خواستار ارتباط، تعامل مستمر و رسیدگی بیشتر مسئولان این شرکت به مسائل آنها شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه آرمان

اوایل سال 1389 انگیزه تاسیس یک شرکت بیمه خصوصی در ذهن سهامداران اولیه شرکت بیمه آرمان نقش بست. با آغاز هماهنگی های موسسین و سهامداران، زمینه نگارش طرح توجیهی برای تاسیس شرکت بیمه ای متفاوت، مقدمات تشکیل یک شرکت بیمه فعال و پویا با سرمایه 600 میلیارد ریال فراهم گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه