اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615115145368

مدیرعامل بانک پارسیان در دیدار با دولتمردان ایالت باواریا:

برنامه افزایش شعب خارج کشور تدوین شد

کد: 13950615115145368

http://goo.gl/UuTf60

، تهران , (اخبار رسمی): تدوین برنامه برای افزایش شعب خارج از کشور، تقویت نیروی انسانی، توجه ویژه به رعایت استانداردها و مقررات بانکداری در حوزه بین المللی از سیاست های این بانک به منظور افزایش سرمایه است.

هیات باواریا

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان کوروش پرویزیان مدیر عامل این بانک، دوشنبه 15 شهریور، باخانم ایلس آیگنر قائم مقام نخست وزیر و وزیر اقتصاد، رسانه، انرژی و فناوری ایالت باواریای آلمان و هیات همراه دیدار وگفت وگو کرد.

بر اساس این گزارش در این دیدار پرویریان با اشاره به موقعیت و جایگاه بانک پارسیان در نظام بانکی کشور، گفت: بانک پارسیان قابلیت و ظرفیت های قابل توجهی برای تداوم فعالیت های بانکی و عملیات مالی در سطح بین الملل دارد و می تواند نقش مؤثری در تقویت فعالیت های ارزی ایفا کند.

مدیرعامل بانک پارسیان در ادامه ضمن تشریح برنامه های بانک برای افزایش سرمایه، تدوین برنامه برای افزایش شعب خارج از کشور، تقویت نیروی انسانی، توجه ویژه به رعایت استانداردها و مقررات بانکداری در حوزه بین المللی و استانداردهای نظارتی از جمله کمیته بال، حاکمیت شرکتی (Corporate Governance)، مقررات مبارزه با پولشویی و رعایت توصیه های FATF، ایجاد و تقویت حسابرسی داخلی (Internal Audit) و سایرالزامات، اشاره کرد و به بیان برخی از اقدامات بانک پرداخت.

خانم" ایلس آیگنر" قائم مقام نخست وزیز و وزیر اقتصاد ایالت باواریای آلمان نیز گفت: بانک‌های ایرانی با ایجاد شعبات خود در مونیخ کمک‌های حرفه‌ای را دریافت و به تسهیل روابط تجاری کمک خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک پارسیان

بانک پارسیان به صورت شرکت سهامی عام و با مالکیت اشخاص غیر دولتی و به استناد قانون اجازه تأسیس بانک های غیر دولتی مصوب فروردین ماه 1379، در مرداد 1380 ، نسبت به انجام پذیره نویسی سهام و تشکیل مجمع مؤسس اقدام نمود و مورخ 26 شهریور ماه 1380 مجوز آغاز فعالیت را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود. بدین ترتیب ارائه خدمات بانک پارسیان از اسفند ماه 1380 آغاز گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه