اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616115405518

آغاز همکاری مشترک ایران و ایالت بادن وورتمبرگ آلمان

تفاهمنامه قطعه سازی خودرو و پلاستیک امضا شد

کد: 13950616115405518

http://goo.gl/GiEtpC

، تهران , (اخبار رسمی): تفاهمنامه 5ساله همکاری مشترک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و ایالت بادن وورتمبرگ آلمان در زمینه تبادل تجربه و هیات های تجاری با اولویت صنایع قطعه سازی خودرو، شیمیایی، پلاستیک و… امضا شد.

تفاهمنامه قطعه سازی خودرو و پلاستیک امضا شد

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، «هارتموت ریچل» مدیر صنایع کوچک وزارت امور اقتصادی، کار و مسکن ایالت بادن وورتمبرگ در این مراسم که در تهران برگزار شد، گفت: این تفاهمنامه را از صنایع قطعه سازی آغاز و در ادامه، در صنایع نفت وگاز و پتروشیمی فعالیت می کنیم.

ریچل افزود: شرکت های صنعتی خودرویی، ماشین سازی و قطعه سازی در ایالت بادن وورتمبرگ (BW-i) موفق عمل کرده اند و صنایع موفقی نیز در زمینه نفت و گاز در این ایالت وجود دارد که در زمینه اطفای حریق تخصصی و سیستم های ایمنی در حال فعالیتند.
وی پیشنهاد کرد با توجه به نیاز بازار ایران در این زمینه نشست هایی برگزار شود.
این مسئول آلمانی گفت: به شما قول می دهم از هیچ همکاری برای اجرای این تفاهمنامه دریغ نخواهیم کرد.
وی ادامه داد: مطمئنم در سفر بعدی، وزیر جدید اقتصاد و دارایی ایالت ما و معاون او در ایران حضور خواهند یافت و این به معنای آن است که همکاری های تجاری و اقتصادی و صنعتی بین شرکت های ایرانی و ایالت بادن وورتمبرگ مورد توجه دولت جدید این ایالت قرار دارد.
مدیر صنایع کوچک وزارت امور اقتصادی، کار و مسکن ایالت بادن وورتمبرگ اضافه کرد: توسعه همکاری های مشترک به ثبات در منطقه و رفاه جامعه هر دو کشور کمک می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه صنعت و معدن و تجارت

در اجرای تبصره 41 قانون برنامه دوم توسعه و تصویب نامه شماره 16680/12/1 مورخ 77/10/12 شورای عالی اداری و به منظور زمینه سازی، تقویت و موثرسازی انجمن ها و فعالیت تشکل های تخصصی استان و کمک به تحقق اهداف مشترک آنها و وزارتخانه های ذیربط بخصوص وزارت صنعت ، معدن و تجارت و سایر موسسات ، خانه صنعت معدن و تجارت استان تهران در تاریخ 1381/4/3 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]