اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616115845566

مدیر اجرایی لیگ برتر تکواندوی نونهالان پسر:‌

استقبال از لیگ نونهالان رضایت‌بخش بود

کد: 13950616115845566

http://goo.gl/47Uxs3

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر اجرایی لیگ برتر نونهالان پسر گفت: افزایش استقبال سه برابری تیم ها نسبت سال قبل تنور مسابقات را داغ تر کرده است.

استقبال از لیگ نونهالان رضایت‌بخش بود

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رضا عزیزی مدیر اجرایی لیگ برتر نونهالان پسر در رابطه با برگزاری این لیگ به روابط عمومی تکواندو گفت: دومین دوره مسابقات لیگ برتر نونهالان پسر با حضور 24 تیم و در 3 گروه 8 تیمی در حال برگزاری است که در مرحله نهایی از هر گروه 3 تیم به مرحله پایانی صعود خواهند کرد و در نهایت 9 تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا قهرمان دومین دوره لیگ برتر تکواندو نونهالان پسر مشخص شود.

وی در خصوص تغییرات در دومین دوره لیگ برتر نونهالان تصریح کرد: برگزاری مسابقات با تجهیزات روز دنیا و استفاده از هوگوهای الکترونیکی کیفیت برگزاری مسابقات را افزایش داده است.

عزیزی در خصوص سطح رقابت‌ها در این دوره افزود: رقابت‌ها در سالجاری با کمیت بیشتری نسبت به سال گذشته در حال برگزاری می باشد و علاوه بر تیم‌های پایتخت نشین، استقبال تیم‌های شهرستانی نیز چشمگیر بوده شاهد افزایش سه برابری حضور باشگاه ها هستیم که این نیز تنور مسابقات را داغ تر و مسئولیت ما را نیز دو چندان کرده است.

عزیزی در پایان با بیان اینکه برگزاری مسابقات جهانی در این رده سنی و با حضور نونهالان کشورمان در این مسابقات باعث ایجاد انگیزه بیشتری شده و شاهد رقابت های حساس و نزدیکی هستیم و ان شاالله شاهد پشتوانه های خوبی برای تیم ملی باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش