اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617116736108

نکات طلایی در مورد سفر دریایی

کد: 13950617116736108

http://goo.gl/J0g3eP

، تهران , (اخبار رسمی): حتما برای سفر دریایی خود هیجان ‌زده هستید، اما قبل از این که سوار بر کشتی شوید، باید مراحل آن را طی کنید همراه باشید تا با مرور این هفت نکته، سفر بی‌دغدغه‌ای داشته باشید.

نکات طلایی در مورد سفر دریایی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی الی گشت ،هر چند روی کاغذ می‌توانید جزئیات نهایی مانند درخواست بازگشت وجه را در صورت اتفاقات غیرمنتظره روی عرشه هنگام رسیدن به بندرگاه، یا نشان دادن گذرنامه یا بلیط کشتی برای عبور از گذر امنیتی به انجام برسانید، اما پیشنهاد می‌کنیم که همه چیز را قبل از رسیدن خود به محل سوار شدن با سیستم کنترل کنید. برخی از سیستم‌ها حتی به شما اجازه می‌دهند تا عکسی از اجازه ورود را آپلود و از قبل پرسشنامه‌ی سلامتی را پر کنید، این اتفاق قبلا در بندرگاه انجام می‌گرفت.

در اغلب موارد، رزرو ساحل، غذا و آب درمانی را نیز می‌توان از پیش انجام داد. به هر حال، انجام همه‌ی این کارها به صورت آنلاین، فرآیند را تسهیل کرده و شما را سریع‌تر به هدف موردنظرتان می‌رساند.

 

در خصوص امور آنلاین، اگر شرکت دریانوردی که مسافرش هستید، اپلیکیشن موبایلی برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS ارائه می‌دهد، حتما پیش از زمان حرکت کشتی و با در اختیار داشتن اینترنت، آن را دانلود کنید اما زمانی‌که در دریا هستید، دسترسی به فروشگاه مجازی گوشی، نیاز به بسته اینترنت دارد و سرعت اینترنت ممکن است برای دانلود اپ، مناسب نباشد.

 

محدودیت‌های نوشیدنی‌ها را در نظر داشته باشید

 

هر چند آوردن چند بطری نوشیدنی دلخواه به جای خریدن آن به قیمت گزاف در کشتی ایده بدی نیست، اما به یاد داشته باشید که شرکت‌های کشتی‌رانی در مورد نوشیدنی‌های مجاز در کشتی سخت‌گیرانه‌تر رفتار می‌کنند اما سختگیری آنها به اندازه شرکت‌های هواپیمایی نیست هرچند که خط مشی‌هایشان در این خصوص رو به رشد است. قبل از سفر، درباره‌ی نوشیدنی‌هایی که می‌توانید و نمی‌توانید با خود بیاورید از شرکت کشتی‌رانی خود اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.

 

تنها روی ساک‌های کنترل شده، برچسب بار را بچسبانید

 

بیشتر شرکت‌های کشتی‌رانی از شما می‌خواهند به عنوان بخشی از فرآیند چک-این آنلاین، برچسب‌های بار مسافرتی را پرینت کنید، اما به یاد داشته باشید که برچسب‌ها را فقط روی کیف و ساک‌هایی بچسبانید که می‌خواهید به اتاقتان تحویل داده شود. به این شکل خدمه می‌دانند کدام بار باید کجا قرار گیرد.

 

در کشتی نیز مانند هواپیما کیف‌هایی که مسافر با خود حمل می‌کند نیازی به برچسب زدن ندارد. این کار را معمولا تازه‌کارها انجام می‌دهند و در برخی موراد دیده شده است که تما طول سفر، این برچسب‌ها را روی کیف‌ها و وسایل شخصی خود حمل می‌کنند.

 

هیچ‌گاه زودتر از موعد مقرر وارد بندرگاه نشوید

 

 

 

اکثر شرکت‌های کشتی‌رانی چون هنوز درگیر پیاده کردن مسافران قبلی هستند،  قبل از ساعت 11 صبح پروسه سوار شدن روی عرشه را آغاز نمی‌کنند. اگر زودتر از موقع مقرر به بندر برسید، جز اینکه کارت سوار شدن را زودتر دریافت کنید، دستاورد خاصی نخواهید‌ داشت، هر چند ممکن است فرآیند چک‌-این را زودتر کامل‌ کنید.

 

برخی از شرکت‌ها هم‌اکنون زمان‌های خاصی را برای ورود مسافران تعیین می‌کنند تا با پراکنده کردن مسافران، زمان سوار شدن را کاهش دهند. پیش از سوار شدن از زمان آن آگاه شوید.

 

کیف‌هایتان را کنار بگذارید

 

به محض رسیدن روی عرشه، کیف‌های همراه خود را در کابین بگذارید. اتاق‌های خصوصی ممکن است تا ساعت 1 ظهر آماده  ورود شما نباشند، اما کارکنان خدمه معمولا برای اینکه شما با خیال آسوده‌تری در کشتی چرخی بزنید و یا غذایی میل کنید، برای قرار دادن وسایل همراه‌تان در اتاق خود، همکاری می‌کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی