اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617117666105

حضور رییس کمیته داوران اسکواش آسیا در ایران

کد: 13950617117666105

http://goo.gl/pg902t

، تهران , (اخبار رسمی): منیرشاه رییس کمیته داوران فدراسیون اسکواش آسیا همزمان با چلنجر شیراز به ایران می آید

حضور رییس کمیته داوران اسکواش آسیا در ایران

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکواش ،با رایزنی کمیته داوران و تایید رییس فدراسیون، منیر شاه جهت ارزیابی داوران ایرانی به ایران می آید. با رایزنی کمیته داوران،برگزاری  کلینیک داوری آسیا  به مدیریت  هیات اسکواش استان فارس ، منیر شاه رییس کمیته داوران فدراسیون اسکواش آسیا ضمن برگزاری کلینیک ، قصاوت داوران برتر ایران را که در دوره ارزیابی سال قبل در تهران شرکت داشتند در مسابقات پی اس ای 5000 دلاری شیراز مورد ارزیابی قرار می دهد تا داوران کم اشتباه ایران را برای قصاوت در مسابقات قهرمانی  آسیا که از سوی فدراسیون آسیا برگزار می شود در لیست کمیته داوران آسیا قرار دهد.
 حضور منیر شاه در ایران فرصت بسیار مغتنمی است که داوران ایرانی دانش و توانایی خود را به نمایش بگذارند تا در اینده نزیک در لیست کمیته داوران آسیا قرار گیرند و نماینده شایسته ای برای جامعه داوران اسکواش در سطح آسیا و جهان باشند.
ثبت نام دوره با پرداخت 300 هزار تومان از طریق سامانه صورت می گیرد که بدلیل محدودیت حضور ، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کرده باشند.
لازم به ذکر است سامانه از روز چهارشنبه اماده ثبت نام می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران

شته ورزشی اسکواش تاریخچه ای خاص دارد.بازی هایی که با استفاده ازدیوار وپرتاب انواع توپ های دست ساز مثل گوی های پارچه ای و چوبی به سمت آن وکنترل آن دربرگشت ها دربسیاری از کشورها وجود داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش