اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950801164516105

آمادگی شهرداری اصفهان جهت توسعه اسکواش

کد: 13950801164516105

https://goo.gl/BJCVkX

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان آمادگی مساعدت برای توسعه ورزش اسکواش در شهر اصفهان را دارد.

آمادگی شهرداری اصفهان جهت توسعه اسکواش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکواش، مهدی جمالی‌نژاد در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات اسکواش نشنال کلوز بانوان (جام ثارالله) در گفتگو با روابط عمومی هیات اسکواش استان اصفهان، اظهار داشت: باید تنوع ورزش‌های حرفه‌ای و همگانی را در شهر اصفهان افزایش دهیم و سلیقه‌های‌ مختلف را به ورزش‌های جدید و نوپا جذب کنیم تا بتوانیم تحرک را در نسل جدید افزایش دهیم.
وی گفت: بسیاری از ورزش‌ها زیرساخت‌ها و امکانات کمی نیاز دارد که باید به این ورزش‌ها روی آوریم تا بتوانیم با حداقل اعتبارات، حداکثر خدمات را ارائه دهیم.
شهردار اصفهان ادامه داد: اسکواش ورزشی است که خوشبختانه با امکاناتی که اخیراً برای این رشته در اصفهان ایجاد شده است و با توجه به اینکه کورت متحرک و سیار آن هم طراحی شده می‌تواند با هزینه خیلی کمی در پارک‌ها و نقاط مختلف شهر توسعه یابد. به همین دلیل فکر می‌کنم میزبانی شهر اصفهان در رشته اسکواش می‌تواند این فضا را آماده کند تا جوان‌های شهرمان را به این رشته مهیج علاقه‌مند کند.
جمالی‌نژاد بیان داشت: توسعه زمین‌های ورزشی روباز در دستور کار شهرداری اصفهان قرار دارد. اگر بتوانیم نمونه‌ای از کورت‌های بادی اسکواش را در فضاهای روباز و پارک‌های شهر اصفهان داشته باشیم می‌توانیم این بستر را آماده کنیم که تعداد بیشتری از جوانان‌ شهرمان به این ورزش روی آورند.
جمالی‌نژاد افزود: خوشبختانه ورزش‌های نوظهور در شهرمان متقاضیان زیادی دارد و جوانان پله‌های ترقی را در این عرصه‌ها خیلی سریع طی می‌کنند. اسکواش هم یکی از این ورزش‌ها است که به‌راحتی می‌توانیم سطح کیفی آن را مثل برخی از ورزش‌ها در کشور، آسیا و جهان ارتقا دهیم و مقام‌های خوبی کسب کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران

شته ورزشی اسکواش تاریخچه ای خاص دارد.بازی هایی که با استفاده ازدیوار وپرتاب انواع توپ های دست ساز مثل گوی های پارچه ای و چوبی به سمت آن وکنترل آن دربرگشت ها دربسیاری از کشورها وجود داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش