اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929203316105

استعداد یابی ورزش اسکواش بین 900دانش آموز مازندران

کد: 13950929203316105

https://goo.gl/X2vnth

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس هیات اسکواش مازندران گفت: پس از انعقاد تفاهم نامه استعدادیابی رشته ورزشی اسکواش با اداره کل آموزش و پرورش استان، استعداد یابی 900دانش آموز آغاز شده است.

استعداد یابی ورزش اسکواش بین 900دانش آموز مازندران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکواش، بهمن صفری درجلسه مجمع عمومی سالانه اسکواش مازندران افزود: تا کنون 80 نفر از دانش آموزان زیر 9 و 11ساله انتخاب شدند.
وی با بیان اینکه این دانش آموزان برای ادامه ورزش اسکواش به خانه اسکواش استان مازندران دعوت و زیر نظر مربیان آموزش لازم را فرا می گیرند،اظهار داشت :در حال حاضر کمبود سالن های کورت ( زمین بازی ) اسکواش مهمترین دغدغه هیات استان است.
مازندران حدود 540 هزار دانش آموز دارد.
وی اضافه کرد: ورزش اسکواش به سالن کورت نیاز دارد و برای ایجاد کورت که هزینه کمی نیز به همراه دارد به همکاری و مشارکت مردمی وابسته است.
وی با بیان اینکه تا پایان سال آینده ،9 سالن کورت جدید در مازندران ایجاد می شود، اظهار داشت :در حال حاضر 6 سالن کورت در استان فعال است.
وی گفت: هم اکنون این رشته ورزشی در 9 شهرستان استان دارای هیات شده و تا پایان امسال علاوه بر راه اندازی هیات اسکواش رامسر ،کورت ( زمین بازی) اسکواش نیز در این شهرستان افتتاح می شود.
در این مجمع مسئول مالی اسکواش مازندران وضعیت مالی یکساله هیات را گزارش داد و نمایندگان هیات های اسکواش شهرستان ها و هیات رئیسه نیز مشکلات و نیازمندی های این رشته ورزشی را بیان کردند.
در حال حاضر حدود 100نفر اسکواش باز سازمان یافته در مازندران فعالند که 20 نفر آنان زن هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران

شته ورزشی اسکواش تاریخچه ای خاص دارد.بازی هایی که با استفاده ازدیوار وپرتاب انواع توپ های دست ساز مثل گوی های پارچه ای و چوبی به سمت آن وکنترل آن دربرگشت ها دربسیاری از کشورها وجود داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش