اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717152966105

گرامیداشت سردار شهید حاج حسین همدانی

مسابقات اسکواش همدان پایان یافت

کد: 13950717152966105

https://goo.gl/nMf3eC

، تهران , (اخبار رسمی): دومین دوره مسابقات اسکواش استان، بزرگداشت سردار شهید حاج حسین همدانی با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

مسابقات اسکواش همدان پایان یافت

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی هیئت اسکواش استان همدان ، فاطمه سادات شبیری گفت: این مسابقات همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی ، در بخش بانوان برگزار شد.
وی با بیان اینکه این رقابت ها در دو بخش نونهالان و بزرگسالان برگزار شد افزود: در رده سنی بزرگسالان نگین ملکی بر سکوی قهرمانی ایستاد و فاطمه فدایی و طهورا صدری به مقام دوم و سوم دست یافتند.
شبیری ادامه داد: در رده نونهالان نیز رونیا علیپور اول شد، فاطمه شانیان در رده دوم ایستاد و باران بیگ مرادی به مقام سوم دست یافت.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات برای دومین بار است که با نام شهید سرافراز حاج حسین همدانی برگزار می شود اظهار کرد: مسابقات به مدت یک روز و در کورت شهید علیرضا شمسی پور و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران

شته ورزشی اسکواش تاریخچه ای خاص دارد.بازی هایی که با استفاده ازدیوار وپرتاب انواع توپ های دست ساز مثل گوی های پارچه ای و چوبی به سمت آن وکنترل آن دربرگشت ها دربسیاری از کشورها وجود داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش