اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617117705566

از سوی رییس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو اعلام شد

31شهریورماه آخرین فرصت برای حضور در لیگ برتر

کد: 13950617117705566

http://goo.gl/59LErX

، تهران , (اخبار رسمی): رییس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو گفت: تیم‌ها تا 31شهریورماه فرصت دارند که ثبت نام خود را قطعی نمایند و پس از آن به تیم‌ها مهلت 10 روزه داده می‌شود تا نقل و انتقال خود را انجام دهند.

31شهریورماه آخرین فرصت برای حضور در لیگ برتر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو،‌محمد کرمی رییس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو با اشاره به اعلام زمان برگزاری مسابقات لیگ‌ برتر (جام خلیج فارس) به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت:پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو با عنوان یادواره شهدای تکواندوکار مدافع حرم از 15 مهرماه آغاز می شود.

کرمی در ادامه افزود: در جلسه‌ای که با تعدادی از نمایندگان باشگاه‌ها در رابطه با زمان برگزاری لیگ داشتیم پیشنهاد شد که لیگ هر 15 روز یکبار در روز پنجشنبه‌ طی 5 ماه اجرا شود و در نیم فصل فرصتی یک ماهه به تیم‌ها بدهیم تا بتوانند تیم‌ها را آماده کنند.

وی در خصوص تیم‌های ثبت نام شده در لیگ برتر تصریح کرد: 10 تیم در این دوره ثبت نام کردند که تیم مس کرمان و مقاومت خوزستان موفق نشدند ثبت نام خود را قطعی کنند و در پایان حضور 8 تیم شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، پاس قوامین ناجا، لوازم خانگی کن، ‌یاسین پیشرو، ‌جوانه، هیات تکواندوی مازندران و هیات تکواندوی شمال‌شرق در لیگ برتر نهایی شد. تا پایان شهربورماه به تیم‌ها فرصت داده می‌شود که ثبت نام خود را قطعی کنند و یکم مهرماه قرعه‌کشی تیم انجام خواهد شد.

کرمی در خصوص برنامه سازمان لیگ برای اجرای هرچه بهتر پانزدهمین دوره لیگ افزود: مسابقات همانند سال گذشته با شرایط ویژه و خاص و بر روی سکو برگزار می‌شود و در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم همچنان پخش زنده مسابقات را در زمان مناسب از شبکه سه و ورزش داشته باشیم. از رسانه‌ها نیز به سبب پوشش مطلوب و مناسب این مسابقات کمال تشکر را داشته و امیدوارم امسال نیز ما را در هرچه بهتر برگزار شدن لیگ ما را یاری نمایند.

رییس سازمان لیگ با اشاره به فصل نقل و انتقالات در تیم‌ها بیان کرد:‌ تا پایان روز شنبه (10 مهرماه) فرصت برای نقل و انتقال باقی است و تیم‌ها نیز تا 31شهریورماه فرصت دارند که ثبت نام خود را قطعی نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش