اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617118246108

سفر ایرانیان به هندوستان تسهیل می شود

احتمال لغو ویزا بین هند و ایران

کد: 13950617118246108

http://goo.gl/5oDTCO

، تهران , (اخبار رسمی): از آنجائی که ارتباط بین ایران و هند در حال گسترش است، سفیر این کشور خبر از احتمال زیاد لغو ویزا را داد.

احتمال لغو ویزا بین هند و ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی الی گشت،این خبر، قدم مثبتی در رشد و توسعه روابط فرهنگی دو کشور است و آثار مطلوبی در زمینه گردشگری ایران و هند می‌گذارد. اگر ویزای کشور هند لغو شود، سفر به این سرزمین راحت‌تر و در دسترس‌تر از گذشته خواهد بود.سفیر هند، سائوراب کومار در این باره اعلام کرد: در مورد آینده‌ی ارتباط هند و ایران صحبت‌های خوب و مفیدی با مقامات ایرانی داشتیم.

او با بیان اینکه  از رشد و گسترش روابطمان استقبال می‌کنیم و بر آنیم تا با لغو روادید، روابط بین ما نزدیک‌تر شود،ادامه داد: هنور نمی‌توانم زمان دقیقی را برای این طرح و لغو ویزا اعلام کنم، اما باید بگویم این طرح در حال بررسی است.

به گفته‌ی او،در تعطیلات نوروز ایرانی‌های بسیاری سفر به هند را انتخاب می‌کنند و این کشور روزانه چیزی حدود 120 ویزا و سالانه تا 300 هزار ویزا برای ایرانی‌ها صادر می‌کند.

سفیر هند توضیحاتی درباره مذاکره‌های سفارت هند با صندوق نگه‌داری و مرمت آثار تاریخی نیز ارائه داد: موسسه‌ای در هند با عنوان باستان شناسی مانند صندوق نگه‌داری و مرمت آثار تاریخی مشغول فعالیت به روی بناهای تاریخی است.

از آنجائی که در کشور هند برای احیا و مرمت آثار تاریخی مسئله بودجه دولتی وجود دارد ما نیز با مشکلاتی مثل مشکلات اقتصادی شما روبرو هستیم. ما در هند آثار و بناهای تاریخی بسیاری داریم و مهم است که از تجربه‌های ایرانی‌ها در این زمینه استفاده کنیم. با این تفاسیر برای ما خوب و مفید است که با ایران ارتباط بیشتری ایجاد کنیم و با تبادل تجربه‌ها و اطلاعات متنوع در حیطه نگه‌داری و بازسازی آثار تاریخی برای حفظ آنها بکوشیم.

در صورتی که طرح لغو ویزای هند و ایران اجرایی شود، پیش‌بینی می‌شود سالانه گردشگران بیشتری از ایران برای تماشای جاذبه‌های تاریخی بی‌نظیر این کشور در تورهای هند  ثبت نام کنند، از طرفی هندی‌ها نیز با بهره‌گیری از تجارب ایرانی‌ها در حفظ آثار تاریخی می‌توانند به احیای آنها بپردازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]