اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950618118515499

با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس اتاق ایران انجام شد

رونمایی از گواهینامه گردشگری حلال

کد: 13950618118515499

http://goo.gl/1md0xi

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین آرم و گواهینامه گردشگری حلال ایران در مراسم پایانی جشنواره ملی گردشگری حلال در مشهد رونمایی شد.

رونمایی از گواهینامه گردشگری حلال

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران، نخستین آرم و گواهینامه گردشگری حلال ایران در مراسم پایانی جشنواره ملی گردشگری حلال در مشهد با حضور مسعود سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران، محمد رضا کرباسی مدیر کل مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی اتاق اسلامی (ایکریک)، معاون سازمان ملی استاندارد ایران و جمعی دیگر از مدیران سازمان ها و اصحاب رسانه رونمایی شد.

محمدرضا کرباسی در آیین پایانی جشنواره ملی گردشگری حلال گفت: با تشکیل شورای سیاست گذاری و راهبری تجارت محصولات و خدمات حلال در کشور، شاهد تحولی نوین در عرصه معرفی محصولات و خدمات حلال ایران به کشورهای جهان خواهیم بود.

وی با اشاره به سهم ناچیز ایران از تولید و صدور غذای حلال گفت: حجم کل تولید در داخل کشور در سال های 2012 تا 2014 حدود 97 میلیارد دلار بوده است.اکنون تقاضای غذای حلال در بازار جهانی کشورهای اسلامی سالانه معادل 80 میلیارد دلار است که با برنامه ریزی انجام شده تلاش داریم سهم ایران سالانه به یک میلیارد دلار تا سال 1404 برسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران

در اواسط قرن سیردهم هجری شمسی، نماینده فعال هیات تجار تهران، جاج محمدحسن امین الضرب بود که توانست با حمایت جمعی از بازرگانان، نظر موافق ناصرالدین شاه را برای تشکیل مجلس وکلای تجار ایران جلب کند و شاه هم در 12 شوال سال 1301 هجری قمری (1262 شمسی) اساسنامه این مجلس را تایید کرد. مجلس وکلای تجار ایران که به اختصار آن را «مجلس تجارت» هم می گفتند،

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی