اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950618118765512

بانک توسعه تعاون کسب کرد

پرتفوی 70 درصدی ارائه تسهیلات

کد: 13950618118765512

http://goo.gl/AdTQjx

، تهران , (اخبار رسمی): بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی 70 درصد پرتفوی تسهیلاتی خود را صرف ارائه تسهیلات به این بخش کرده است.

وام

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، دریازدهمین جشنواره تعاونی های برتر که باحضور دکتر ربیعی وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی برگزار شد از خدمات ارزشمند بانک توسعه تعاون و مدیریت اداره شعب استان همدان این بانک تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش کیومرث زندیه رئیس اداره شعب استان همدان ازجمله رموز موفقیت و تبدیل شعب این استان به درجه یک را  افزایش تعاملات  با مشتریان و تعاونگران در استان دانست و افزود : تعاونی ها و جوانانی که  در ابتدای  راه فعالیت اقتصادی  خود هستند نیازمند مشاوره هایی مانند انعقاد قراردادها ، قوانین و مقررات مربوط به صدور چک ، شناسایی رقبا و مطالعه بازار به شمار می روند که  با راه اندازی باجه های مشاوره ای در بانک توسعه  تعاون  این خدمات  به تعاونگران ارائه می شود.

زندیه موفقیت تعاونی ها و شرکت ها در کسب و کارشان را عامل موفقیت بانک توسعه تعاون خواند و خاطرنشان کرد: سیستم های بازار به صورت زنجیروار و درهم تنیده هستند که برهم  اثرگذار هستند و بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی  این بخش 70 درصد پرتفوی تسهیلاتی خود را صرف ارائه تسهیلات به این بخش کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک توسعه تعاون

تخصیص منابع و کمک به تأمین سرمایه کارآفرینان و افراد جویای کا ربه منظور ایجاد اشتغال جدید و کمک به بنگاه های اقتصادی موجود و توسعه آنان به منظور حفظ و بهبود اشتغال موجود و ایجاد فرصتهای شغلی جدید، ارتقای ظرفیت ها و توانمندی های رقابتی بخش تعاون در سطح ملی و بین المللی، تسهیل ارتباطات و پیوندهای فنی، مالی و اقتصادی بین آنها و تحقق توسعه یکپارچه بخش تعاونی در اقتصاد ملی.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه