اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628130045512

با حضور سرپرست بانک صورت گرفت

افتتاح ساختمان مرکزی بانک توسعه تعاون زنجان

کد: 13950628130045512

https://goo.gl/rl5Kf3

، تهران , (اخبار رسمی): ساختمان‌های ستادی بانک توسعه تعاون در استان‌های مختلف نماد اعتبار این بانک در شبکه بانکی است.

بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان سرپرست این بانک در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان مرکزی اداره شعب زنجان گفت: افتتاح این‌گونه ساختمان‌ها سبب تشویق و ترغیب مشتریان و تعاون گران به استفاده از خدمات بانک خواهد بود.

مهدیان استفاده بهینه از منابع را در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی موثرخواند و در این رابطه افزود: یکی از روش‌های مدیریت صحیح منابع، عرضه خدمات تخصصی قابل‌ارائه به تعاون گران از طریق شعب و ساختمان‌هایی است که متناسب با شأن و جایگاه رفیع آن‌ها در اقتصاد تعاون طراحی و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی در ادامه گفت: تمرکز اصلی بانک توسعه تعاون بر حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط قرارگرفته است که تعاونی‌ها نیز به‌عنوان بنگاه‌های کوچک و متوسط همواره از خدمات بانک توسعه تعاون در بخش‌های مختلف اقتصادی استفاده کرده‌اند.

سرپرست بانک توسعه تعاون میزان تسهیلات اعطایی بانک در سال گذشته را بالغ‌بر 27000 میلیارد در سال اعلام کرد و افزود: 70 درصد از این مقدار تسهیلات سهم بخش تعاون و 30 درصد آن نیز سهم فعالین غیرتعاونی بوده است.

مهدیان همچنین اظهار امیدواری کرد که سقف تسهیلات اعطایی بانک تا پایان سال جاری افزایش‌یافته و به رقم 40 هزار میلیارد ریال برسد.

گفتنی است سرپرست بانک توسعه تعاون و هیئت همراه از شعب سعدی و باجه اشراق اداره شعب زنجان بازدید کردند و علاوه به راین مهدیان طی نشست مشترک با روسای شعب تابعه اداره شعب زنجان به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

شایان‌ذکر است در این سفر هادی کمرئی مدیر امور شعب، حسن تاجیک مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، کریم میرزاخانی مدیر امور مهندسی و پشتیبانی، داوود طالبی رئیس اداره روابط عمومی و سایر مدیران ستادی نیز حضور داشتند.

ضمن آنکه مهمانان ویژه این مراسم نیز رستمی عضو شورای شهر زنجان، دکتر غریوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان و وفایی مدیر صندوق دفتر کارآفرینی نیز حضور داشتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک توسعه تعاون

تخصیص منابع و کمک به تأمین سرمایه کارآفرینان و افراد جویای کا ربه منظور ایجاد اشتغال جدید و کمک به بنگاه های اقتصادی موجود و توسعه آنان به منظور حفظ و بهبود اشتغال موجود و ایجاد فرصتهای شغلی جدید، ارتقای ظرفیت ها و توانمندی های رقابتی بخش تعاون در سطح ملی و بین المللی، تسهیل ارتباطات و پیوندهای فنی، مالی و اقتصادی بین آنها و تحقق توسعه یکپارچه بخش تعاونی در اقتصاد ملی.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه