اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950619119034750

عبداللهیان مطرح کرد

ساخت بزرگ‌ترین تونل کشور در خراسان رضوی

کد: 13950619119034750

http://goo.gl/B1Gywd

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: در طول دولت تدبیر و امید توانستیم 3 هزار و 570 کیلومتر از راه‌های استان را بهسازی سطح رویه کنیم.

ساخت بزرگ‌ترین تونل کشور در خراسان رضوی

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی ،محمدرضا اخون عبداللهیان د  به اقدامات انجام شده در استان خراسان رضوی جهت توسعه و بهسازی راه‌ها در طول دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید، ما موفق به انجام بهسازی سطح رویه راه‌های استان به طول 3 هزار و 570 کیلومتر شدیم که این اقدام خود یک رکورد کشوری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در خصوص بهسازی راه‌های روستایی در دولت یازدهم، ما 505 کیلومتر از این نوع راه را آسفالت کردیم این عمل باعث شد که روستاها بالا 50 هزار نفر جمعیت تا حدود 90 درصد توانایی استفاده از راه‌های روستایی را داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی ادامه داد: رکورد احداث و آسفالت راه‌های بین شهری، باند دوم بزرگراه‌ها به ترتیب میزان 527 کیلومتر و 280 کیلومتر افزایش داشته همینطور در دریافت قیر تهاتری و رایگان در مجموع به میزان 212 هزار تن استان خراسان رضوی در رتبه اول کشوری قرار دارد.

عبداللهیان به دیگر دستاوردهای استان در طول دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: ما توانستیم با شرکت خصوصی ایمیدرو در پروژه خواف- سلامی به طول 25 کیلومتر با ارزش بالغ بر 375 میلیارد ریال مشارکت کنیم.

وی از پروژه‌های مهم افتتاح شده در دولت تدبیر و امید یاد کرد و گفت: بخشی از کنار گذر تربت جام به طول 6 کیلومتر، بخشی از محور مشهد- سرخس به طول 15 کیلومتر، بخشی از چناران شامل 14.2 کیلومتر در باند چهارم و نیز کنار گذر رباط سفید به طول 7.5 کیلومتر از پروژه‌های مهم افتتاح شده در این دولت بودند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در اشاره به اولویت استفاده از امکانات و اعتبارات استان برای پروژه‌ها گفت: پروژه محور درگز- دوغایی به طول 95 کیلومتر که شامل بزرگ‌ترین تونل کشور به طول 3 هزار و 780 کیلومتر است، پروژه باند دوم سه راهی شادمهر به کاشمر به طول 54 کیلومتر، ادامه دو بانده کردن مهنه- گناباد به طول 10 کیلومتر از پروژه‌هایی هستند که اولویت استفاده از منابع و اعتبارت استانی را به دلیل بالا بودن جایگاه‌شان در روند توسعه اقتصاد استان به خود اختصاص داده‌اند و از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان