اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950619119264750

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد

ورود هواپیماهای نو،سیاست‌ اقتصاد مقاومتی

کد: 13950619119264750

http://goo.gl/w2qOKU

، تهران , (اخبار رسمی): به گفته جاسمی بسیاری از فرودگاه‌های کشوردرحال حاضر نیمه فعال هستندوشارژ این فرودگاه‌هاباورودهواپیماهای نووتاسیس خطوط جدید هوایی پاسخگوی بخش مهمی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیز خواهد بود.

ورود هواپیماهای نو،سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی زوارت راه و شهرسازی ، سید قاسم جاسمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شرکت های هوایپیمایی ایران را نیازمند هواپیماهای نو می‌داند و می‌گوید: نوسازی ناوگان هوایی یکی از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی است که از نظر  ما بسیار به جا و به موقع است.

نماینده مردم کرمانشاه با اعلام اینکه اقدام به خرید هواپیما از ایرباس و بوئینگ نیاز کشور به نوسازی ناوگان هوایی را برطرف می کند، افزود: مجلس امیدوار و خوشحال از تامین این بخش از نیاز حمل و نقلی کشور است. بسیاری از فرودگاه‌های کشور در حال حاضر نیمه فعال هستند و شارژ این فرودگاه‌ها با ورود هواپیماهای نو و تاسیس خطوط جدید هوایی بخش مهمی از سیاست های اقتصاد مقاومتی را نیز پاسخگو خواهد بود، چرا که در پی این اتفاق اشتغال در فرودگاه‌ها و رونق و آبادانی را خواهیم داشت.

وی هم چنین به تلاش های رژیم صهیونیستی و همزمان سنگ اندازی های آمریکا در راه نهایی شدن این قرارداد اشاره می کند و می‌گوید: سالهای طولانی است که دشمنان جمهوری اسلامی ایران با ورود تکنولوژی به ایران و هم چنین پیشرفت کشور مخالفت می‌کنند.

به گفته این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیاز اصلی کشور تامین ناوگان هوایی است که می‌تواند فرودگاه‌های ایران را به هاب منطقه تبدیل کند و وزارت راه و شهرسازی با علم بر این موضوع باید تمام تلاش‌ خود را صرف نهایی کردن قرارداد خرید از ایرباس و بویینگ بکند.

او ضمن ارزیابی مثبت از روند اتخاذ شده برای تجهیز فرودگاه‌های بزرگ و کوچک به هواپیماهای پهن پیکر و ملخی می‌گوید: امیدوارم آمریکایی‌ها مستقل از سیاست‌های رژیم صهیونیستی راه را بر انجام این قرارداد نبندند و کار به سرانجام برسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان