اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620119936105

با حضور رئیس فدراسیون اسکواش صورت گرفت

تجلیل از قهرمانان و مدال آوران اسکواش یزد

کد: 13950620119936105

http://goo.gl/wuSRYJ

، تهران , (اخبار رسمی): در مراسمی با حضور مسئولان ارشد فدراسیون اسکواش و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از قهرمانان و مدال آوران اسکواش یزد تجلیل شد.

تجلیل از قهرمانان و مدال آوران اسکواش یزد

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی هیات اسکواش استان یزد ، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران اسکواش یزد با حضور مسعود سلیمانی رئیس و امیر عزیزی پور دبیر فدراسیون اسکواش و تجریشی مسئول فنی مهندسی فدراسیون، علی محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی و رضا نارگانی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ، علی نگهی رئیس هیات اسکواش استان یزد و سید حسام الدین نواب رئیس هیات ژیمناستیک استان یزد، جمعی از اسکواش بازان و خانواده هایشان در سالن اسکواش کوثر یزد برگزار شد.

در این مراسم از قهرمانان و مدال آوران رشته اسکواش در رده های مختلف سنی و همچنین ملی پوشان یزدی با اهدا لوح سپاس و جوایزی تجلیل شد.

رئیس فدراسیون اسکواش در این مراسم گفت: یزد ، استان برتر در توسعه و گسترش رشته اسکواش بوده و هست و از گذشته تا به امروز قهرمانان زیادی تربیت کرده است و به جزء قهرمان پروری در توسعه زیر ساخت ها نیز گام های بلندی برداشته است.

مسعود سلیمانی افزود: پروژه اسکواش کوثر یزد که در حال احداث است یکی از بزرگترین و استاندارد ترین مجموعه های اسکواش کشور و خاورمیانه است که با احداث و بهره برداری از این مجموعه ، یزد می تواند میزبان بسیاری از مسابقات جهانی ، بین المللی و آسیایی و اردوهای تیم ملی باشد که این امر در ایجاد انگیزی و سوق دادن جوانان یزدی به این رشته بسیار اثربخش خواهد بود.

وی اظهار داشت: با حضور اسکواش بازان برتر آسیا و جهان در یزد و حضور اسکواش بازان یزدی و دیگر استان ها در کنار آنها می تواند سطح آنها را ارتقاء بخشد و شاهد رشد و موفقیت های اسکواش بازان کشور در رویدادهای مختلف باشیم.

علی نگهی رئیس هیات اسکواش استان یزد هم در این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت های این هیات در توسعه و تعمیم رشته اسکواش پرداخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران

شته ورزشی اسکواش تاریخچه ای خاص دارد.بازی هایی که با استفاده ازدیوار وپرتاب انواع توپ های دست ساز مثل گوی های پارچه ای و چوبی به سمت آن وکنترل آن دربرگشت ها دربسیاری از کشورها وجود داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش